Prea multe ecleruri? Niciodată! Pentru iubitorii deserturilor franţuzeşti, brutăriile PAUL reintroduc în meniu cea mai populară ofertă de până acum

Prea multe ecleruri? Niciodată! Pentru iubitorii deserturilor franţuzeşti, brutăriile PAUL reintroduc în meniu cea mai populară ofertă de până acum

Brutăriile PAUL lansează campania „Prea multe ecleruri? Niciodată!” și invită consumatorii să se bucure de cele mai îndrăgite deserturi franțuzești la promoţia de 2+1 din partea casei, disponibilă pentru toată gama de ecleruri. Până la 30 noiembrie, clienții care achiziționează oricare două ecleruri, îl vor primi pe cel de-al treilea cadou. Cu arome fine precum: ciocolată, vanilie, cafea sau frişcă şi zmeură, eclerurile PAUL pot fi savurate oriunde, în orice moment al zilei.

Cum e greu de ales între a savura un Éclair Chocolat cu gust intens de ciocolată, un Éclair Vanille cu aromă fină de vanilie, un Éclair Café cu cremă delicioasă de cafea sau un Éclair Framboise Chantilly cu frişcă, cremă de vanilie și zmeură, PAUL vine în întâmpinarea fanilor patiseriei franţuzeşti cu o ofertă greu de refuzat: la oricare 2 ecleruri, al 3-lea este cadou, valabilă până la sfârşitul lunii noiembrie, în limita stocului disponibil.

„Anul acesta, deși nu am putut sărbători ca altă dată momentele importante la PAUL, ne-am dorit să le oferim în continuare clienților noștri surprizele cu care i-am obișnuit de-a lungul timpului. Suntem prezenți de peste 12 ani pe piața din România, timp în care clienții s-au bucurat de produsele de patiserie franțuzească, realizate cu atenție și în siguranță de echipa noastră, așa că o astfel de ofertă va fi pe placul celor care ne trec pragul”, a declarat Ovidiu Albu (Administrator PAUL România).  

 

Promoţia este disponibilă în toate brutăriile din țară, inclusiv în locațiile de tip chariot, dar și prin serviciul de livrare al partenerilor: Glovo, foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway. În această perioadă, pentru a respecta măsurile de siguranță, clienții sunt încurajați să se bucure de această ofertă la pachet.

La PAUL, protecţia angajaților și clienților reprezintă o prioritate. În completarea standardelor specifice brandului, s-au luat măsuri suplimentare de maximă siguranţă. În toate brutăriile PAUL, angajații respectă cu strictețe procedurile de spălare și igienizare a mânilor, precum și măsurile igienico-sanitare impuse, atât la prepararea produselor, cât și la servirea acestora. Totodată, sunt efectuate acţiuni multiple de dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din brutărie, iar clienții au la dispoziție dezinfectant pentru a-l folosi ori de câte ori este nevoie și sunt încurajați să opteze pentru plata cu cardul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related