URSUS lansează, în al 4-lea an de UNTOLD Festival, o ediţie limitată de tricouri cu design inspirat de festival

URSUS lansează, în al 4-lea an de UNTOLD Festival, o ediţie limitată de tricouri cu design inspirat de festival

URSUS aduce distracţia epică la Cluj-Napoca şi continuă susţinerea celui mai mare festival de muzică din România – UNTOLD Festival, fiind partener principal pentru al patrulea an consecutiv.

Colecția de tricouri URSUS UNTOLD cuprinde 18 modele diferite și asigură ținuta perfectă la festival. URSUS își provoacă consumatorii să intre, în perioada 15 iunie - 15 august 2018,  în cursa pentru câștigarea celor mai cool tricouri din această vară, prin înscrierea pe momentecool.ro a codului promoțional de sub capac sau cheiţa dozei. Cei mai norocoși dintre ei își vor putea alege tricoul preferat pentru cea mai epică ținută de festival.

Ne bucurăm că suntem parte din povestea UNTOLD pentru al patrulea an consecutiv. Experiența festivalului ne-a inspirat să creăm pentru această ediție o colecție exclusivă de tricouri, care marchează distracția epică prin mesaje și modele multiple. Încă din primul an al festivalului ne-am dorit să amplificăm experiența consumatorilor URSUS, oferindu-le anual experienţe noi. Ştim că distracţia este epică atunci când vedem cât mai mulţi festivalieri îmbrăcaţi în colecţia URSUS UNTOLD.”, declară Victor Teioşanu (Premium Brands Director Ursus Breweries).

 

De patru ani, URSUS surprinde publicul prin activităţi inedite, încurajând distracția și spiritul de festival. Este susţinător al acestui fenomen şi a devenit un adevărat reprezentant al momentelor epice la UNTOLD.”, declară Bogdan Buta (General Manager UNTOLD).

 

Pentru ediția din acest an, URSUS a mai pregătit o serie de activări printre care: scena Time, unde aceștia se vor bucura de muzică electronică şi de artişti precum Kristian Nairn, Stefan Biniak, Sllash & Dope sau Brooks, şi zona de distracţie epică asigurată de URSUS Space Bikes - unde ai acces dacă postezi o fotografie de la festival folosind #UrsusUntold şi în care, te poţi da peste cap pe măsură ce pedalezi mai tare. În plus, am creat o zonă pentru chill total cu hamace interactive, alături de URSUS Cooler și o zonă unde distracţia legendară, ca pe vremuri este adusă de URSUS Retro. În zona de food va exista, în premieră la UNTOLD, un tank de bere unde festivalierii se pot răcori cu cea mai proaspătă bere .

Campania URSUS UNTOLD, dezvoltată sub conceptul “Ce începe cu Ursus se termină epic la UNTOLD!”, include un spot TV (Spot URSUS UNTOLD) și radio, comunicare online și în Social Media, precum și promovare la raft într-un stil epic și se derulează în perioada 15 iunie - 15 august 2018.

 

URSUS răsplăteşte distracţia responsabilă

În acest an, festivalierii responsabili vor fi recompensaţi pentru contribuţia la colectarea şi reciclarea ambalajelor de aluminiu.

Compania Ursus Breweries a fost prima care a implementat activităţi de colectare a ambalajelor încă de la ediţiile anterioare ale festivalului. Suntem încântaţi să contribuim, nu doar la dezvoltarea celui mai mare festival de muzică din România, dar și la promovarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte protecţia mediului. Totodată, susţinem angajamentele pe care organizatorii și le propun din acest an, și anume de a transforma UNTOLD într-un festival sustenabil.”, adaugă Oana Mateescu (Public Affairs and External Relations Senior Manager Ursus Breweries).

 

URSUS aduce în premieră la UNTOLD sistemul inteligent ECOCAN de colectare doze. Cu ajutorul a trei dispozitive care pot colecta și compacta în vederea reciclării până la 4.000 de doze/zi fiecare, URSUS îi invită pe participanţi să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului. Aceştia pot câștiga accesorii pentru distracție în funcţie de numărul de doze introduse în aparatele de colectare. Astfel, la 3 doze primesc un set de stickere de festival, la 5 doze un steag de festival, iar la 10 doze un tricou din colecția URSUS UNTOLD 2018. Evenimentele sustenabile care nu lasă în urma deșeuri de ambalaje fac parte integrantă din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor CanPack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related