“Hai în vacanță!” cu Penny Market și Blue Air

“Hai în vacanță!” cu Penny Market și Blue Air

Penny Market și Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, au lansat campania “Am luat tot! Hai în vacanță!”, prin care românii pot beneficia de un pachet de vacanță ce include genți de călătorie la prețuri reduse și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiționat prin Blue Air.

 

“Am ales să încheiem acest parteneriat cu Blue Air deoarece suntem alături de românii care se întorc în țară sau care merg în vacanță. Vrem să le oferim acestora cele mai bune produse și servicii. Prin această campanie demonstrăm încă o dată că rămânem fideli conceptului nostru #deRomânia”,   a declarat Dennis Biernatzki (General Manager, REWE România).

 

“La Blue Air, ne străduim să oferim cele mai bune servicii posibile clienților noștri. Astăzi, sunt tot mai mulți oameni care pleacă în două-trei mini-vacanțe pe an, pentru a vizita locuri noi. Prin urmare, alegerea bagajelor potrivite este importantă. Suntem încântați să colaborăm cu Penny Market la această campanie care descrie perfect misiunea noastră: să găsim mereu noi modalități de a îmbunătăți experiența de călătorie a pasagerilor noștri, chiar înainte de a urca la bord”, a adăugat Tudor Constantinescu (Director Comercial Blue Air).

 

Campania cu puncte bonus de loializare “Am luat tot! Hai în vacanță!” se desfășoară în perioada 15 august – 23 octombrie 2018. Astfel, pentru fiecare zece puncte acumulate, clienții Penny Market vor primi 70% reducere pentru orice produs din colecția de genți de călătorie Vivess și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiziționat prin Blue Air.

Produsele din colecție de genți Vivess incluse în campanie sunt trollerele de mare, medie sau mici dimensiuni, geanta pentru cosmetice, geanta sport și rucsacul.

Vivess este brand-ul german disponibil exclusiv în magazinele Penny Market. Acest brand exemplifică cel mai bine promisiunea pe care magazinul o face clienților săi: promoții cu produse de calitate accesibile oricui.

Mix-ul de comunicare al campaniei cuprinde TV, print, radio Penny FM, outdoor și digital.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related