Olympus sprijină Asociația “Ana și Copiii” în pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, Fundulea și București

Olympus sprijină Asociația “Ana și Copiii” în pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, Fundulea și București

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, contribuie, în parteneriat cu Asociația “Ana și Copiii”, la pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, județul Prahova, din localitatea Fundulea, județul Călărași, și București. Aceștia au primit rechizite pentru noul an școlar și produse lactate din portofoliul producătorului.

Peste 150 de pachete au fost oferite de către reprezentanții Olympus copiilor și adolescenților proveniți din centrele comunitare coordonate de asociație, incluzând ghiozdane, caiete, instrumente de scris și produse lactate, printre care se numără unul dintre primele produse din gama ecologică dedicat copiilor, iaurtul 1Bio3. De asemenea, cantinele celor trei centre comunitare au primit o serie de produse lactate din portofoliul Olympus, ca ajutor în pregătirea meselor pentru copii. Acțiunea a fost completată de o serie de activări în magazine, unde, la achiziționarea de produse lactate din gama ecologică, Olympus a oferit rechizite pentru noul an școlar.

Asociația “Ana și Copiii” sprijină peste 300 de copii din medii sociale defavorizate, care merg la școală, dar care nu beneficează de resurse materiale, spijin emoțional, ajutor la teme, hrană, rechizite, hăinuțe și încălțări. Aceasta este prima acțiune prin care Olympus susține misiunea organizației de a preveni abandonul școlar și familial.

 

“Credem cu tărie că responsabilitatea față de cei din jurul nostru, dorința de a contribui activ la sprijinul și dezvoltarea acestora stă în mâinile fiecăruia dintre noi, oameni și companii, deopotrivă. Susținem misiunea și valorile Asociației “Ana și Copiii”, iar anul acesta ne-am implicat activ în pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, Fundulea și București ”, a declarat Mădălina Toma (Brand Manager Olympus).

 

De-a lungul timpului, Olympus a pus în centrul preocupărilor sale performanța, educația, precum și atenția față de persoanele cu dizabilități, derulând diverse campanii și acțiuni ce au avut ca scop principal creșterea gradului de responsabilitate față de cei din jur. În 2012, prin campania Hai, România! Împreună putem învinge!, Olympus a fost una dintre primele companii din România care au sprijinit echipa paralimpică românească, dezvoltând o întreagă campanie națională de comunicare pentru conștientizarea mișcării paralimpice. 2013 a fost anul în care a fost lansată campania Susținem Adevărații Învingători, continuată și în 2016, în parteneriat cu Comitetul Național Paralimpic, prin care a susținut sportivii paralimpici. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related