Poți testa peste 2700 de soluții digitale la Internet & Mobile World 2018

Poți testa peste 2700 de soluții digitale la Internet & Mobile World 2018

Extinderea spațiului expozițional cu 1500 mp față de edițiile precedente ale IMWorld înseamnă mai multe soluții digitale pentru cei peste 9.000 de vizitatori, profesioniști de business, așteptați în 3 și 4 octombrie, la Romexpo.

În cel de-al 7-lea an, Internet & Mobile World vine cu o ofertă impresionantă: peste 2700 de soluții digitale și IT dedicate mediului de business.

Iată câteva, pe care vă sugerăm să le testați:

Cegeka aduce în zona Innovation Area din cadrul Internet & Mobile World 2018 posibilitatea de a vedea la lucru o aplicație de Live Data pe o pistă de curse auto.

Ideea de bază este de a folosi tehnologia în acest mediu dinamic, astfel încât să se poată realiza măsurători în timp real a ceea ce se întâmplă și să furnizeze, tot în timp real, recomandări și feedback. Vizitatorii interesați de acest mod de operare vor putea concura între ei, dar și cu Inteligența Artificială. Tehnologia analizează mai mulți factori, precum poziția mașinii, viteza sau accelerația și recomandă șoferilor soluții de optimizare a abilităților de condus.

În esență, scopul este de a arăta că șansele de a câștiga pot crește considerabil dacă sunt luate în calcul datele transmise în timp real. Prin analogie, același raționament e valabil și pentru companii. Acestea trebuie să acționeze rapid și să se adapteze la noile circumstanțe, fără a mai aștepta încheierea trimestrului sau raportările anuale pentru a lua decizii.

Trencadis vine în acest an la Internet & Mobile World cu un simulator pentru instruirea și testarea controlorilor de trafic aerian civil și militar.

Toți controlorii de trafic aerian sunt instruiți pe simulatoare nu doar pentru a dobândi cunoștințe practice, ci și pentru a ști cum să reacționeze în situații neprevăzute și accidente. De altfel, certificările inițiale și cele periodice care verifică rezistența la stres, viteza de reacție sau capacitatea de decizie se fac prin simularea situațiilor complexe de trafic aerian și a situaților de urgență sau neobișnuite.

Simulatorul din standul Trencadis are avantajul de a realiza instruirea controlorilor de trafic fără a mai fi necesară deplasarea în țările unde se practică acest tip de training, deoarece conectarea se face prin cloud la simulator. Astfel, sunt diminuate substanțial costurile de pregătire, iar trainingul la distanță este tot mai accesibil.

Creat de o companie românească din Cluj-Napoca, simulatorul distribuit de Trencadis se adresează Air Navigation Service Providers (ANSP), școlilor publice și private de aviație, controlorilor de trafic aerian, dar și fanilor de jocuri pe calculator.

Paradise Found for Analytics by SAS. „Cine e în stare să găsească locul ideal de pe Pământ, e capabil să găsească și soluțiile perfecte pentru compania ta”, astfel descrie compania SAS, lider mondial în soluțiile de tip analytics, o activare în cadrul IMWorld 2018. Este o tehnologie bazată pe Machine Learning care folosește milioane de date din diferite perspective, de la date geografice, demografice, până la date disponibile în Social Media despre orașe, informații pe care apoi le analizează folosind Inteligența Artificială și oferă un top al locurilor ideale.

Proiectul Paradise Found, dezvoltat de SAS cu Inteligență Artificială, este primul clasament al orașelor realizat cu aportul AI, indicând ceea ce fiecare dintre noi numim paradisul pe Pământ. De cele mai multe ori, clasificarea orașelor, așa cum o cunoaștem, este făcută de către editori, bazându-se pe alegeri, criterii și statistici restrânse. SAS a dezvoltat un algoritm self learning care colectează peste 5 milioane de data points din zeci de mii de surse, identificând acele căi nevăzute care fac un oraș locuibil.

Ulterior, aplicând noile criterii acestor date, Machine Learning indică zona cu cel mai bun nivel de viață din punct de vedere analitic: West Perth, Australia. Descoperirea paradisului pe Pământ este, de fapt, o demonstrație că SAS poate face față oricărei provocări în analiza datelor. De altfel, SAS a lansat și un Paradise Configurator, astfel că oricine își poate găsi propriul rai terestru.

SoftOne este prezentă la IMWorld cu o tehnologie construită în jurul conceptelor Inteligență Artificială, Machine Learning, Cloud și Mobilitate: Soft1 Series 5, noua suită de aplicații de business care dă startul unei noi ere a inovației în industria ERP.

Soft1 B.A.M (Business Automation Machine) este un instrument conceput pentru a defini, coordona și automatiza execuția proceselor de business. Aplicația transformă modul în care sunt coordonate activitățile în rândul angajaților și automatizează colaborarea dintre departamente, permițând utilizatorilor să-și proiecteze și să implementeze rapid propriile procese automatizate.

EVA este acronimul care ilustrează conceptul de Enterprise Virtual Assistant, un agent virtual care oferă posibilitatea de automatizare a unor procese de business de pe orice dispozitiv inteligent. EVA ajută și ghidează utilizatorii să își prioritizeze și să-și îndeplinească sarcinile mai rapid și mai ușor decât o fac în mod normal. Pentru prima dată pe piața din România, angajații pot utiliza date și informații ale sistemului lor ERP fără a se conecta cu acesta.

Sugestiile prezentate mai sus sunt doar o parte din miile de soluții digitale prezente la ediția a 7-a IMWorld. Informații despre celelalte tehnologii digitale găsiți în rubrica News pe de imworld.ro

În cifre estimative, IMWorld 2018 va avea:

  • 7 scene mari cărora le corespund tot atâtea zone expoziționale cu soluții specifice;
  • 25 de industrii și 5000 de companii reprezentate la toate nivelurile;
  • 9000 de participanți cu profil de business, dintre care 5500 de nivel CxO;
  • 140 de expozanți cu peste 2700 de soluții digitale;
  • 147 de speakeri locali și internaționali și 127 de sesiuni;
  • 22 de start-up-uri autohtone
  • 7 zone de networking

Accesul la IMW se face pe bază de bilet ce poate fi achiziționat de pe imworld.ro/tickets.

Partener principal: Telekom Romania

Partenerii scenelor de conferințe:

Microsoft - Security Stage
ALEF - IT Ops Stage
Raiffeisen Bank - Digital & E-Commerce Stage
METRO SYSTEMS – Java Stage
UiPath - .Net Stage
Ipsos – MarTech Stage
VIAVI Solutions – IT Solutions Networking Partner
VTEX – Digital Marketing Networking Partner

Sponsori:  Trencadis, Nuvias Group, Cegeka, ENGIE, Orange, Maguay, SoftOne, Agentia de SEO DWF, TotalSoft, SYSWIN Solutions, Lidl Digital, certSIGN, bpv GRIGORESCU STEFANICA, upswing, White Image, Oracle, E.ON România.

Digitaljob – Registration Partner
VIVA Telecom - Internet Partner
Renault - Car Partner
Bright Agency - Digital Partner
L’OR - Coffee Partner
Glovo – Food Delivery Partner
IQOS - Experience Partner

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related