34 de companii câştigă trofee la Premiile PIAŢA 2018

34 de companii câştigă trofee la Premiile PIAŢA 2018

Voturile exprimate de 694 de reprezentanţi ai retailerilor şi furnizorilor au desemnat 34 de companii care au câştigat cel puţin un trofeu la ediţia a 13-a a Premiilor PIAŢA. Toţi câştigătorii celor 50 de premii şi menţiuni vor fi cunoscuţi în seara zilei de 15 noiembrie, la Gala Premiilor PIAŢA care se va desfăşura la Biavati Events începând cu ora 19.

2018 este ediţia cu numărul record de companii câştigătoare (în ediţia anterioară au fost 27), aceasta şi pe fondul unui număr mai mare de candidaturi depuse – 437 (410 în 2017) – din partea a mai mult de 100 de operatori din industria bunurilor de larg consum. 

Carrefour şi Bringo s-au alăturat partenerilor Premiilor PIAŢA, întregind grupul companiilor şi brandurilor reprezentative pentru industria bunurilor de larg consum care susţin competiţia: Selgros, Coca-Cola HBC, Unilever, Dove, Dero, Domestos, Coccolino, Delikat şi Algida, Fuchs, Albalact, Zuzu şi Fulga, ISRA Center Marketing Research şi ArtMatch sunt Parteneri Principali; Carrefour şi Bringo Smart Shopping Partners; Cris-Tim, Agricola şi Salbac, Farmec, Caroli Foods, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold; PROMOAPP este Technology Partner; Mondelez, Milka, Oreo şi BelVita sunt Sweet Partners.

Cele 50 de trofee care recompensează performerii sezonului 2017 – 2018 au fost atribuite pe baza votului încrucişat: retailerii au votat candidaturile depuse de furnizori şi viceversa. Numeric, cei 694 de electori care au votat reprezintă trei sferturi din cei care au primit buletinele de vot de la ISRA Center, partenerul Premiilor PIAŢA şi coordonatorul procesului de vot pentru al nouălea an consecutiv. Fiecare elector a avut alocat un număr de voturi proporţional cu importanţa în piaţă a companiei pe care o reprezintă. Din segmentul retailerilor au votat 16 manageri de achiziţii din Top 20 retaileri (aceştia cumulează 67% din totalul voturilor retailerilor), precum şi 591 de administratori sau şefi de magazin din comerţul tradiţional (aceştia cumulează 33% din totalul voturilor retailerilor). Din segmentul furnizorilor au votat, pentru candidaturile retailerilor, 44 de manageri de vânzări din cele mai mari 100 de companii, iar 43 de directori de marketing din Top 100 de companii din retail şi FMCG au votat pentru desemnarea câştigătorului la secţiunea rezervată campaniilor de responsabilizare socială.

Competiţia Premiile PIAŢA a fost creată în 2006 pentru a onora performanţele din sectorul economic cu cea mai intensă concurenţă şi cu cele mai consistente investiţii de capital, creativitate, inteligenţă şi pasiune, dar şi cu cei mai mulţi beneficiari finali – întreaga populaţie a României. Încă de la prima ediţie, Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă şi obiectivă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială, creativitate şi sustenabilitate, inclusiv sustenabilitatea relaţiei cu partenerii de afaceri.

Festivitatea de decernare a Premiilor PIAŢA va avea loc joi, 15 noiembrie, începând cu ora 19 la Biavati Events, str. Rahmaninov nr 2B. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related