La Groupama Asigurări, angajații pot cânta la birou, pot împrumuta lapte din frigider, iar unii sunt morocănoși dimineața

La Groupama Asigurări, angajații pot cânta la birou, pot împrumuta lapte din frigider, iar unii sunt morocănoși dimineața

CU BUNE SI CU RELE, Groupama Asigurări lansează prima campanie de Employer branding implementată în România.

Perfecțiunea nu există, în general. Nici acasă, nici la locul de muncă. Probabil că fiecare om care a lucrat cel puțin câteva luni în viața sa a realizat la un moment dat acest lucru. Însă curentul general este să prezinți orice companie ca fiind un spațiu idilic, unde nu există decât lucruri minunate și toți colegii sunt cei mai buni prieteni!

Groupama Asigurări a decis să ia o altă cale, o cale perfect aliniată valorilor sale, o platformă de Employer Branding cât mai REALĂ. Așadar, în locul unei imagini nerealiste, unde toți colegii zâmbesc și toată lumea abia așteaptă să ajungă la birou, Groupama Asigurări a ales să prezinte lucrurile exact așa cum sunt….CU BUNE ȘI CU RELE.

 

„Ne-am dorit să ieșim din clișee și să îi prezentăm pe colegii noștri în cel mai real mod, cu bune și cu rele. Am plecat chiar de la discuțiile cu ei despre mediul de lucru, despre colegi și despre obiceiurile fiecăruia în spațiile deschise de birouri. Credem că e important să spunem lucrurilor pe nume și să ne prezentăm exact așa cum suntem, pentru că avem, într-adevăr, o echipă de care suntem mândri exact așa cum este. Este ceea ce vrem și să transmitem prin această campanie: că suntem o echipă formată din oameni reali, cu tot farmecul aferent, care se folosesc de roboți și nu devin ei înșiși unii”, povestește Georgiana Miron (Director Marketing & Comunicare, Groupama Asigurări).

 

„Această campanie reflectă abordarea noastră ca angajator: promovăm un mediu de lucru profesionist, deschis, care încurajează individualitatea. Pentru noi este important ca această individualitate să nu fie ascunsă, astfel încât să știm, de ambele părți, că există o compatibilitate reală, nedisimulată, între angajați și companie. Iar datorită acestei transparențe, colegii noștri formează un colectiv divers, ținut împreună de valori comune și nu de trăsături comune. Ne bucurăm în fiecare zi de ei și de micile întâmplări care ne fac umani și ne deosebesc”, a declarat Judith Kis (Director Resurse Umane, Groupama Asigurări).

 

Întreaga platformă s-a construit pornind de la părerile celor ce deja sunt angajați Groupama Asigurări. Astfel, au ieșit la iveală o serie de tensiuni care au fost chiar baza creativă a execuțiilor:

Cine nu are pe cineva care oprește aerul condiționat pe ascuns? Din motive de tras curentul?

 

Cine nu are o colegă care cântă cu voce tare la birou?

 

Sau un coleg care dimineața e mereu nervos? Și cine nu a împrumutat lapte pentru cafea cel puțin odată din frigider?

Așa a fost creată campania în care prezentăm, pe bune, cum stau lucrurile la Groupama, evidențiind mai degrabă lucrurile care ne fac umani, decât pe cele pozitive. Materialele au fost dezvoltate în mare parte cu angajați reali ai Groupama, totul fiind filmat în birourile Groupama, în timpul unei zile de muncă.

Campania de Employer Branding Groupama va continua pe parcursul următoarelor luni cu activări dedicate în spațiul online, dar și offline.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related