Camicissima, brandul italian de cămăși bărbătești, se lansează în România

Camicissima, brandul italian de cămăși bărbătești, se lansează în România

Camicissima, brand italian cu tradiție în fabricarea cămășilor bărbătești, intră pe piața din România și deschide magazine în trei centre comerciale din București, ca parte a planului de extindere a companiei la nivel internațional. Noile magazine prezintă colecția de toamnă-iarnă 2018/19, formată dintr-o gamă largă de produse care evocă stilul italian rafinat și atenția la detalii, prin serviciul unic de personalizare.

Primele magazine Camicissima din România sunt amplasate în Park Lake Shopping Center, Plaza România și Mega Mall, urmând ca, până la finalul anului, rețeaua să se extindă în alte trei locații cheie. Fiecare magazin Camicissima oferă un serviciu unic de personalizare a cămășii prin brodare, oferind produsului final o notă de exclusivitate și personalitate.

Camicissima este un brand specializat în fabricarea cămășilor de calitate, care se deosebesc prin atenția oferită în alegerea materialelor și a croielii. Printre articolele sezonului de toamnă-iarnă 2018/19, se află cămăși, accesorii, pulovere, cardigane, pantaloni și jachete care să creeze ținute elegante, în tendințe, dar, în același timp, practice. Inspirația colecției disponibile în magazinele din România este bărbatul pasionat de călătorii, aflat în căutarea aventurii, dar atent la stil, detalii și calitate. Piesele vestimentare evocă stilul bărbatului urban contemporan, mereu în mișcare.

 

“Suntem încântați să anunțăm prezența brandului italian Camicissima pe o piață cu mult potențial de dezvoltare, precum România. Camicissima oferă consumatorului o gamă variată de articole vestimentare, o expresie a stilului italian rafinat, care se adresează bărbatului atent la detalii și la calitate”, a declarat Fabio Candido (Președinte Camicissima).

 

“Întotdeauna ne-am îndreptat atenția către francize și branduri de calitate, astfel că decizia de a ne alătura extinderii internaționale a brandului Camicissima a fost una firească. Avem o expertiză vastă în piața de retail din Europa și vedem oportunități mari de dezvoltare a brandului atât în România, unde am deschis primele trei magazine, cât și în Cipru, unde am deschis un magazin la finalul anului 2018”, a declarat Giannis Marinopoulos (Managing Director Fabrecon Trading LTD, compania care a adus brandul Camicissima pe piața din România).

 

Peste 300 de cămăși bărbătești sunt disponibile în diferite mărimi și croieli, astfel încât să se potrivească perfect cerințelor oricărui client. Vedeta sezonului este linia de cămăși Trendy, alături de game de cămăși din bumbac, disponibile în diverse imprimeuri, într-o singură culoare, în carouri sau cu micro-modele geometrice și florale care ajută la crearea unui stil personal autentic. Colecția este completată de gama Fancy de cămăși mai formale, al căror diferențiator este gulerul, de inspirație clasică italiană sau franceză. La acestea se adaugă produsul emblematic al Camicissima, cămășile non-iron, ideale pentru bărbații care călătoresc cu regularitate.

Colecția de pantaloni aduce în prim-plan stilul vintage, prin două noi modele: pantaloni clasici, din bumbac chinos, și jeans dry fit, alături de cele cinci modele de pantaloni cu buzunare. Ținutele casual pot fi completate cu articole din gama tricotajelor, produse dintr-un amestesc delicat de cașmir, care cuprinde pulovere pe gât sau cu decolteu în V, veste simple sau în nasturi, jachete cu buzunare sau cu fermoare, în nuanțele sezonului: portocaliu, roșu, violet și verde.

Gama de jachete, care devine din nou articolul vestimentar cheie în conturarea aspectului masculin, a fost reinterpretată de Camicissima, pentru un stil casual, lejer, și include diverse modele, de la jacheta tricotată, la cea clasică sau din lână. Colecția este completată de selecția de paltoane adecvate oricărei ocazii, în nuanțe de albastru care să se asorteze cu articolele în culori calde și naturale ale colecției.

 

 

CAMICISSIMA este unul dintre brandurile italiene cu tradiție în fabricarea cămășilor, fondat în 1931. Rețeaua internațională de magazine se întinde din America, până în Europa, Orientul Mijlociu și Asia, cu 300 de magazine în 18 țări.

Sediul central este în Milano, dar compania are birouri regionale și în Shanghai, ca parte a planului de expansiune în Asia.

Produsele comercializate în magazinele Camicissima sunt fabricate din materiale de calitate, într-o gamă largă de mărimi și croieli, astfel încât să se potrivească oricărei fizionomii și conformații.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related