Exista merchandising in fotbalul romanesc?

Exista merchandising in fotbalul romanesc?

Sports Business Academy, prima academie de sports business din România și din Europa de Est, anunță lansarea analizei ce are in prim plan a II-a editie a studiului activitatii de merchandising al industriei fotbalistice romanesti.

In cadrul acestui studiu, a fost creată o bază de date ce contine informatii legate de preturile si categoriile de produse disponibile, atat pentru Romania, cat si pentru alte tari. Interpretarea acestor date ajuta la intelegerea situatiei curente din Romania in comparatie cu nivelul international. Analiza ia în considerare toate cluburile din Liga I – România şi o parte dintre cluburile istorice din ligile inferioare care au magazine online, precum şi echipele din campionatele europene: Premier League, Ligue 1, Bundesliga, Serie A.

Una dintre principalele constatari este ca  suma cheltuita pentru achizitionarea unui echipament oficial al unuia dintre cluburile de fotbal din Romania poate fi chiar si de 2 ori mai mica decat a celor din Franta, Germania si Italia, dar valoarea medie a salariului din Romania este de 3-4 ori mai mica decat a celorlalte tari.

Sports Business Academy, prima academie de sports business din Estul Europei şi din România, care oferă oportunitatea iubitorilor de sport, în cadrul cursurilor, să descopere ultimele noutăţi chiar de la profesioniştii din domeniu şi să înveţe din experienţele acestora, începând cu 2015, a  avut ca participanți mari personalități din diferite domenii ale industriei sportive: Ana Maria Popescu - Campioană Olimpică la Scrimă, Ciprian MaricaIrina Begu - WTA TOP Tennis Player, Ștefan Birtlan - Campion Mondial Handbal, Camelia Potec - Campioană Olimpică la Înot, Loredana Dinu – Campionă Olimpică Scrimă, Ramona Farcău – Gogheter Handbal Beijing 2018, Titi Aur – Campion Raliuri, Monica Roșu – Dublă Campioană Olimpică la Gimnastică și Mihai Leu – Campion Mondial WBO.

Studiul poate fi parcurs prin crearea unui cont DEMO gratuit pe https://sportsbusinessacademy.ro sau de AICI.

#SUNTEMSPORT

Ambasador pentru Romania al Leaders in Sport

Parteneri Instituționali: Academia de Studii Economice din București și Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport.

Parteneri: Marketer Club, SAP, Electronic Arts Romania, BDO, Sport Explore.

Sponsori:  McDonald’s, Alexandrion Group și ALLVIEW.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related