Guinness dă startul petrecerilor în stil irlandez în România de St. Patrick’s Day

Guinness dă startul petrecerilor în stil irlandez în România de St. Patrick’s Day

Guinness®, berea stout numărul 1 în lume, dă startul distracției de St. Patrick’s Day și în 2019, de ziua națională a Irlandei, sărbătorită pe 6 continente cu un pint de bere Guinness, alături de prieteni. Din Dublin până în Dubai, de la Londra la Lima, de la Sidney la Stockholm și de la Moscova până la Montserrat, conceptul Guinness pentru St. Patrick’s Day este în acest an „Let’s get together”, un îndemn pentru oameni din toate colțurile lumii să se întâlnească cu prietenii, să se bucure de această sărbătoare globală și să petreacă în stil irlandez.

În România sunt pregătite activări speciale și surprize pentru petrecăreții care vor trece pragul locațiilor partenere Guinness în perioada 14 - 17 martie 2019. Pentru al doilea an consecutiv, brandul irlandez aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va desfășura o campanie națională de „bar-hopping” în seara de 16 martie, ce se va derula în 20 de locații speciale Guinness din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

 

An de an, în luna martie, milioane de oameni din toate colțurile lumii, irlandezi și nu numai, se reunesc la un pint de Guinness pentru a sărbători St. Patrick’s Day,  în peste 150 de țări din lumea întreagă. Ne bucurăm de faptul că și românii găsesc în St. Patrick’s Day ocazia perfectă de a se destinde după o zi lungă de muncă, ies în oraș cu prietenii și petrec în stil irlandez, în număr tot mai mare de la un an la altul. Tocmai de aceea, mulțumită reacțiilor pozitive din 2018, invităm consumatorii de bere Guinness și amatorii de petreceri să ni se alăture pentru al doilea an la rând la sesiunea de «bar-hopping» în locațiile noastre speciale din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, dar și în restul țării, deoarece am pregătit surprize în toate locațiile partenere astfel încât să ne bucurăm cu toții de același spirit irlandez de voie bună”, a spus Paul Markovits (Vice-Președinte Marketing URBB).

 

Legătura dintre Guinness și St. Patrick ţine de moștenirea culturală a Irlandei, transferată la nivel internațional, și este întărită de faptul că berea Guinness promovează buna dispoziție și prietenia, oferind prilejul ideal pentru reuniunile între prieteni și sărbătorirea valorilor comune.

Începând cu New York-ul anului 1762, St. Patrick’s Day este an de an un motiv de bucurie resimțit în toate colțurile lumii și sărbătorit de toți iubitorii berii stout cu aromă de orz prăjit și caramel. Indiferent de locul unde se află, la cea mai mare paradă din Europa, în Munchen, sau navigând în stil irlandez pe apele mediteraneene ale Barcelonei, prietenii se reunesc de St. Patrick’s Day pentru a ciocni  un pint de bere Guinness.

Cu o consistență bogată și cremoasă, de o culoare roșu rubin inconfundabilă, cu spumă fină autentică și un gust catifelat, Guinness Draught este berea Guinness cea mai vândută și preferată cu ocazia zilei de St. Patrick’s Day, consumatorii fiind atrași de complexitatea combinației de arome și savoarea unică.

SLÁINTE este urarea care leagă mai mult decât cele 70 de milioane de oameni cu origini irlandeze din toată lumea de St. Patrick’s Day.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related