Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors pe rafturile magazinelor

Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors pe rafturile magazinelor

Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, readuce pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee.

În mod unic în industrie, în fiecare vară, dar la o dată diferită în fiecare an, determinată de temperaturile ridicate, Ferrero retrage din procesul de distribuție către magazine specialitățile sale de ciocolată; căldura este inamicul ciocolatei și ar putea dăuna calității extraordinare a acestor produse, ca atare, Ferrero urmărește să ofere întotdeauna consumatorilor săi cea mai bună experiență a gustului, chiar și cu prețul unui număr mai mic de produse oferite spre vânzare. Acesta este motivul pentru care vara specialitățile de ciocolată Ferrero nu sunt disponibile la vânzare.

Pe parcursul anului, grupul Ferrero colaborează cu aproximativ 1.011 degustători care analizează textura, aroma și gustul individual al specialităților. Ferrero Rocher, de exemplu, este supus la peste 18.536 de degustări pe sezon. Mai mult decât atât, Ferrero are proceduri pentru managementul temperaturii optime până în momentul cumpărării de la punctul de vânzare, pentru a garanta mereu un gust care respectă standardele companiei.

Materiile prime sunt supuse unor testări aprofundate constante, de la momentul recoltării și ulterior, printr-o serie de procese ce implică verificări și analize regulate ale gustului și ale texturii, inspecții ale furnizorilor și proceduri de siguranță a alimentelor, pentru a asigura controlul absolut asupra materiilor prime.

Toate acestea, alături de decizia de a păstra specialitățile de ciocolată pe rafturi mai puțin timp decât competitorii săi, garantează prospețimea și calitatea la cele mai înalte standarde, fără compromisuri.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related