[HR 2019] Iunia Gurgu: O companie ar trebui sa-i ofere angajatului un loc la masa si un microfon

[HR 2019] Iunia Gurgu: O companie ar trebui sa-i ofere angajatului un loc la masa si un microfon

Oamenii vor sa faca parte din poveste si sa fie co-creatori, crede Iunia Gurgu, Talent Manager Ogilvy Romania. Este un semnal important in felul in care s-au schimbat prioritatile angajatilor de-a lungul timpului. Cu o experienta de 14 ani in Resurse Umane, Iunia a terminat un liceu german si-a inceput aventura in lumea corporatista ca vanzator de carburant en-gross. La 21 de ani lucra deja in HR si spune ca a avut noroc de niste sefi care-au lasat-o sa puna dunga mov pe proceduri. Simte ca recrutarile si dezvoltare organizationala reprezinta acele parti ale HR-ului care o atrag cel mai mult. Se mai simte in elementul ei in zona de consiliere, motiv pentru care anul viitor doreste sa obtina un certificat de coach. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related