[HR 2019] Denissa Mic: Angajatii au nevoie de o conectare la nivel emotional cu locul in care petrec minim 8 ore din zi

[HR 2019] Denissa Mic: Angajatii au nevoie de o conectare la nivel emotional cu locul in care petrec minim 8 ore din zi

De cand se stie, Denissa Mic, Communication & Talent Manager Geometry, a fost pasionata de felul in care se transmite un mesaj, de drumul pe care-l parcurge de la emitator la receptor. Tocmai de aceea a decis, acum 12 ani, să lucreze în comunicare, un domeniu în care simte ca si-a găsit vocatia. Absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, la Geometry, Denissa este atat Corporate Communication Manager, cat si HR Manager. In ceea ce priveste viitorul Resurselor Umane, Denissa atrage atenția ca un brand de angajator puternic va conta tot mai mult pe piata muncii. Mai ales ca generatia care vine din urma, generația Z, doreste transparenta si un feedback constant și rapid. Pentru acesti tineri, nu atat siguranta locului de munca este importanta, cat sa simta ca job-ul lor conteaza si ca lucreaza intr-un loc care le sprijina cresterea si dezvoltarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related