Edenia lansează serialul “Eduard - fermier urban”

Edenia lansează serialul “Eduard - fermier urban”

Legumele sunt esențiale pentru o alimentație sănătoasă. Totuși, în România, ele au un consum mai redus față de celelalte țări din Uniunea Europeană, chiar dacă și aici există o gamă variată de legume congelate disponibile tot timpul anului. În plus, legumele congelate sunt o soluție sigură și practică, procesul de congelare rapidă păstrând intacte proprietățile nutritive, gustul și culoarea.

"Cei pentru care alimentația sănătoasă și variată reprezintă un scop trebuie să știe că cea mai eficientă și ușoară metodă de a beneficia de legume proaspete și bogate în nutrienți tot timpul anului este optarea pentru legumele congelate. Nu vă feriți de legumele congelate imediat după recoltare pentru că, de cele mai multe ori, legumele parcurg un drum lung până ajung pe mesele noastre, astfel că e posibil să le credităm pe nedrept pe cele de la raionul de produse proaspete.", a declarat Oana Cuzino, medic primar geriatrie, doctor în științe medicale.

 

Edenia, liderul pieței de alimente cogelate, își propune să demonteze o serie de percepții greșite despre legumele congelate prin intermediul unei campanii de educare noncoformiste, plină de divertisment.

Astfel, Edenia lansează un mini-serial, cu 5 episoade, ce îl are în prim plan pe fermierul urban Eduard, un tip care și-a propus să crească legume în apartamentul său de la bloc, pentru a beneficia tot timpul de ele proaspete și pline de nutrienți. Eduard a dezvoltat o întreagă strategie de cultivare a legumelor la bloc, lucru ce îi dă întreaga viață peste cap într-un mod tragi-comic.

În fiecare episod, Eduard se lovește de întîmplări neașteptate în încercarea lui de a obține cele mai bune rezultate cu recolta sa urbană.

"Din poziția de lider al pieței de alimente congelate, credem că avem datoria să informăm publicul despre beneficiile acestei categorii. De data aceasta am ales arta cinematografică drept mijloc să transmitem un mesaj educativ, unui public cât mai larg.", a declarat Oana Stîncel, Marketing Director Macromex, proprietarul brandului Edenia.

 

Pe fermierurban.ro poți vedea un nou episod în fiecare zi de luni, începând cu 18 noiembrie. Ca să nu ratezi cele mai haioase aventuri ale lui Eduard, te poți abona la canalul de YouTube Edenia și pe paginile de Facebook și Instagram Edenia.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related