IKEA România introduce un nou beneficiu pentru angajații săi

IKEA România introduce un nou beneficiu pentru angajații săi

În prima lună după întoarcerea din concediul pentru creșterea copilului, angajații IKEA pot lucra jumătate de normă și vor fi remunerați integral.

IKEA România introduce o nouă formă de stimulent - luna de tranziție pentru părinți, menită să vină în sprijinul angajaților cu copii mici, arătând în același timp preocupare pentru viața de familie a acestora. Toți angajații IKEA România care au devenit părinți și au beneficiat de concediul pentru creșterea copilului, vor putea acum să lucreze cu jumătate de normă în prima lună după revenirea la muncă și vor fi plătiți ca și cum ar fi lucrat cu normă întreagă.

„Timpul petrecut alături de familie este important pentru a crea un echilibru între activitatea de la locul de muncă și viața personală și ne face angajații mai mulțumiți. Suntem conștienți că întoarcerea la muncă după concediul pentru creșterea copilului poate fi stresantă pentru toți membrii familiei. De aceea, după ce am introdus o lună plătită de concediu pentru noii tați de la IKEA, anul acesta facem un pas mai departe și introducem o măsură care va face mai ușoară reîntorcerea la muncă a colegilor care au beneficiat de concediul pentru creșterea copilului și, în același timp, vine în ajutorul copiilor acestora să se adapteze noii situații. Credem că prin introducerea unor măsuri progresiste oferim tuturor angajaților noștri oportunități egale de creștere și dezvoltare”, a spus Violeta Neniță (Market Manager IKEA România).

 

Noul beneficiu este parte a campaniei dedicate egalității de gen care anul acesta se desfășoară sub sloganul "Egalitatea începe de acasă".

În urmă cu un an și jumătate, IKEA a introdus o lună plătită de concediu paternal pentru angajații care au devenit tați, un beneficiu pe care-l pot accesa de îndată de partenerele lor se întorc la muncă. Atât acesta din urmă cât și noul beneficiu fac parte din abordarea amplă a IKEA SEE pentru promovarea egalității de gen în comunitate și a eforturilor sale de a-și arăta aprecierea față de angajații săi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related