Compania Arctic sprijină clienții seniori prin prioritizarea în service a solicitărilor și intervenție gratuită pentru repararea produselor electrocasnice

Compania Arctic sprijină clienții seniori prin prioritizarea în service a solicitărilor și intervenție gratuită pentru repararea produselor electrocasnice

Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, vine în sprijinul clienților săi seniori, prin tratarea cu prioritate a solicitărilor acestora și intervenție gratuită pentru repararea produselor electrocasnice necesare derulării vieții în confortul propriei case.

Astfel, în cazul apelurilor primite de call-center-ul Arctic pentru departamentul de service, tehnicienii companiei vor acorda prioritate solicitărilor venite din partea clienților seniori cu vârsta de peste 65 de ani, pentru toate electrocasnicele Arctic, Beko și Grundig, în perioada de stare de urgență, în care există restricții de circulație pentru această categorie de vârstă.

Prioritatea acordată seniorilor de către departamentul de service face parte din planul de acțiuni luate de compania Arctic de a veni în ajutorul clienților și a comunităților locale în perioada stării de urgență.

Rețeaua de service-uri Arctic, înființată în 1978, este dedicată produselor electrocasnice mari și electrocasnice mici, fiind cea mai mare din România. Arctic dispune de o echipă de 110 tehnicieni cu experiență, care lucrează în 37 de puncte de lucru, asigurând servicii profesioniste pentru toate categoriile de produse din portofoliul brandurilor Arctic, Beko și Grundig.

Totodată, Arctic deține un call-center cu o experiență de peste 15 ani pe piață, unde specialiștii intră în contact cu peste 350 de clienți zilnic. Aceștia din urmă pot beneficia de expertiza și experiența operatorilor în orice moment, dar și de informații complete cu privire la produsele pe care le dețin, instalarea unui produs nou achiziționat sau de sfaturi privind utilizarea pe o perioadă cât mai îndelungată a acestora.

Compania Arctic urmărește și respectă recomandările oficiale făcute de autoritățile locale de sănătate din România și adaptează constant măsurile necesare la politicile sale interne și planurile de acțiuni, recomandând totodată angajaților și partenerilor, cât și clienților să respecte măsurile de prevenție în această perioadă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related