Coronavirus | ajutor pe timp de criză- răspunsul fintech-ului Beez în vremuri de grea încercare

Coronavirus | ajutor pe timp de criză- răspunsul fintech-ului Beez în vremuri de grea încercare

Într-o perioadă în care schimbarea nu a venit treptat, ci a modificat rapid raportarea noastră la felul în care ne desfășurăm munca, felul în care trăim sau socializăm, dar și felul în care cumpărăm, companiile au nevoie să se repoziționeze la fel de rapid față de clienții interni și externi.

Înțelegem ca trecem prin momente dificile ca națiune și ca umanitate suntem greu încercați de lupta cu acest inamic invizibil, pentru care nu am fost pregătiți. Ca națiune, să stăm și să arătăm cu degetul către cei ,,vinovați” sau către cei care ,,nu și-au făcut treaba”, este complet inutil.

Credem că este momentul solidarității, momentul în care trebuie să acționăm rapid pentru a-i proteja pe cei dragi dar și de a le a sări în ajutor celor care se luptă în prima linie cu această pandemie și care nu au mijloacele necesare sa o facă.

Beez, printr-o analiză internă a resurselor și a timpului în care se pot aloca acestea înspre ajutor comunitar, pune la dispoziția tuturor utilizatorilor posibilitatea sa doneze cashback-ul acumulat la cumpărăturile pe care le fac prin platformă sau dacă doresc, să plătească cu bani proprii, direct de pe cardul bancar, către campaniile partenerilor noștri: Asociația Magic și Asociația Dăruiește Viață.

Persoanele care fac cumpărături on-line prin intermediul aplicației primesc o parte din bani înapoi , direct in aplicație , pe care pot alege sa ii păstreze sau sa ii direcționeze către una din campaniile de donații pe care le susținem. Aplicația este gratuita si aduce beneficii utilizatorilor , pentru fiecare cumpărătură făcută la partenerii noștri listați in aplicație.

Pentru fiecare donație de cashback, Beez va contribui suplimentar, prin cedarea către aceeași cauză a venitului care îi revine, realizat din tranzacția/tranzacțiile utilizatorilor care se hotărăsc să doneze. Credem că împreună putem face o diferență pozitivă, exponențială în viața familiilor noastre, a prietenilor, colegilor, a comunității.

 

,,Aplicația Beez avea deja un model de alegere a unei cauze la care utilizatorii noștri să poată contribui, ceea ce ne-a permis să pornim foarte repede noua campanie. Prima inițiativă, prin care am dat posibilitatea donării către Asociația MagiCAMP a fost realizată în decembrie 2019. Pornind de la ce aveam deja, ne-am uitat în presă și online la lipsurile din sistemul medical românesc în lupta cu virusul și astfel am considerat că strângerea de fonduri a celor de la Asociația Dăruiește Viață poate aduce o contribuție semnificativă în eforturile care se fac pentru a ține sub control pandemia. Astfel, de acum 3 săptămâni, orice utilizator al aplicației poate dona direct cashback-ul strâns, caz în care Beez cedează de asemenea partea de cashback care îi revine, multiplicând astfel resursele financiare donate, sau poate sa facă donații de pe cardul personal, direct din aplicație. Ne-am propus ca împreună cu comunitatea noastră de utilizatori, într-o lună, să adunăm 50.000 lei pentru această campanie.” declară Vasile Tămaș, CEO Beez.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related