Workspace Studio își extinde portofoliul de produse către zona de retail, după o creștere pe segment de 200% pe fondul muncii remote 

Workspace Studio își extinde portofoliul de produse către zona de retail, după o creștere pe segment de 200% pe fondul muncii remote 

Pe fondul creșterii cererii de mobilier pe segmentul rezidential, Workspace Studio își extinde portofoliul de produse Herman Miller către B2C și aduce în România piese de mobilier semnate de cunoscutul brand danez Hay. Astfel, în portofoliul companiei specializate în soluții de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic au intrat luna aceasta peste 200 de produse Hay. Până la finalul anului, estimările arată că segmentul rezidențial ar putea reprezenta 10% din cifra de afaceri Workspace Studio.

În perioada 15 martie – 15 mai, 95% dintre proiectele noi operate de Workspace Studio în zona amenajării de birouri B2B au stagnat în contextul restricțiilor sociale impuse, dar și a noii realități de pe piața muncii. În contrast, compania a înregistrat o creștere a cererii de mobilier ergonomic pentru acasă, iar pe anumite produse vânzările s-au dublat.

"Fiind un integrator specializat de soluții de amenajare si wellbeing pentru spații office, vânzarea către clienți finali a fost până acum un obiectiv secundar pentru Workspace Studio. Interesul activ pentru amenajarea biroului de acasa a dus însă această zonă de vânzări pe un trend puternic ascendent. Scaunele și birourile electrice Herman Miller asigură confort și ergonomie, deci condiții optime pentru productivitate și au fost foarte căutate, vânzările fiind peste 200%", declară Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

 

În acest context Workspace Studio s-a orientat către creșterea portofoliului de produse destinate zonei de retail: scaune și fotolii, canapele, mese și birouri adaptate ca design zonei de locuit. Astfel, începând cu luna iunie, compania a inclus în portofoliu piese de mobilier emblematice semnate Hay, companie daneză centrată pe un design actual, axat pe confort și funcționalitate îmbinate în linii contemporane.

"Începând de anul trecut, brandul danez Hay este deținut majoritar de partenerul nostru Herman Miller. Colecțiile Hay se află la intersecția dintre designul de birou ergonomic și confortul rezidențial, o soluție pentru ambele lumi. Tranziția către munca de acasă a accelerat planurile de a include portofoliul Hay în proiectele noastre. Biroul în sensul clasic devine mai mult un loc al comunicării și lucrului în echipă și mai puțin un spațiu al sarcinilor individuale, deci va fi tot mai orientat către wellbeing și confort, direcție în care piesele Hay se integrează perfect", explică Horațiu Didea.

 

Până la finalul anului, vânzările pe segmentul rezidențial vor continua să crească într-un ritm constant, până la aproximativ 10 % din cifra de afaceri. Dinamica pozitivă ar putea fi influențată inclusiv de companii, în special cele care în mod tradițional sunt preocupate de starea de bine a angajaților lor, care au acordat sau vor acorda stimulente financiare pentru a asigura un spațiu de lucru confortabil angajaților care continuă să lucreze de acasă.  

Workspace Studio este o companie specializată în solutii de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic human–centric și partener unic acreditat al Herman Miller în Romania.  În 2019, afacerile Workspace Studio au fost de 10.7 milioane euro, duble față de 2018, iar pentru 2020 ținta era depășirea pragului de 12 milioane de euro. În contextul actual Workspace Studio estimează că stagnarea din trimestrele 2 și 3 va afecta semnificativ dinamica. Chiar dacă ultimul trimestru al anului ar putea înregistra o revenire, aceasta va fi destul de lentă, fiind necesară aplicarea unei corecții de 30-50% asupra estimării inițiale în privința cifrei de afaceri totale pentru acest an.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related