Suc-bere sau bere-suc? URSUS Cooler îmbină ce-i mai bun din ambele și lansează încă două variante - cu cireșe și cu grepfrut

Suc-bere sau bere-suc? URSUS Cooler îmbină ce-i mai bun din ambele și lansează încă două variante - cu cireșe și cu grepfrut

URSUS Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu suc răcoritor de grepfrut și cu suc de cireșe, brandul consolidându-și astfel poziția de lider în acest segment.

 

 „Categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe a crescut foarte mult în ultimii ani – unul din cinci români care consumă bere sau alte băuturi alege și un mix de bere. Acest trend ne arată că românii sunt din ce în ce mai dornici și mai deschiși să consume acest tip de băuturi întrucât, după ce au încercat o dată, frecvența de consum crește. În acest moment, varianta Cooler Lămâie fără alcool este cea mai căutată aromă de pe piață, fiind și primul sortiment de acest fel lansat pe piața din România în 2013. Noile variante, cu cireșe și cu grepfrut, au un potențial de creștere foarte mare și avem încredere că vor fi la fel de bine primite de consumatori ca și varianta cu lămâie’, a declarat Cătălin Cristea (Brand Manager URSUS Cooler). 

URSUS Cooler îmbină armonios berea fără alcool cu sucul de fructe și poate fi consumat oriunde și oricând. Practic, inspirat din relaxarea unei beri, pe care ți-o dorești în momentele când ai prietenii de distracție alături sau doar vrei să iei o pauză de la laptop, și gustul delicios al unei băuturi răcoritoare, potrivită în mijlocul unei veri toride sau în timpul unei plimbări. Iar faptul că nu conține alcool reprezintă un avantaj ce face Cooler potrivit pentru orice ocazie, indiferent de momentul zilei.

URSUS Cooler beneficiază din acest an și de o nouă platformă de comunicare, dezvoltată pe baza aceluiași principiu care își propune să îmbine tot ce este mai bun din două lumi aparent diferite, dezvăluindu-le noi valențe. Astfel, personajul central este pisi-câinele Alex Cooler, inventatorul băuturii care-i poartă numele, care prin personalitatea relaxată a dorit să transmită cât mai multor români că uneori nu este nevoie să alegi.  Poți să te bucuri de ce e mai bun din două lumi diferite, în același timp. Mai mult decât o bere... pentru că e o băutură răcoritoare și mai mult decât o băutură răcoritoare... pentru că e o bere.

Din punct de vedere al ambalajului, Cooler va putea fi găsit la raft în doza de 500 ml, cu design atrăgător și culori mai vii, care accentuează prezența sucurilor de fructe și transmite mult mai bine că sunt niște produse delicioase, perfecte pentru a te bucura de ele oriunde și oricând pentru că sunt fără alcool.

De asemenea, până pe 31 august, URSUS Cooler premiază, prin tragere la sorți, trei dintre consumatorii care vor înscrie pe dozadecooler părerile lor cu privire la noile sortimente. Premiile sunt cel puțin la fel de „Cooler” ca noile băuturi: o bicicletă electrică, o trotinetă electrică și un model half-bike, toate pentru adulți.

Sortimentele URSUS Cooler sunt deja disponibile în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, precum și în locațiile de tip Horeca. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related