EA SPORTS NHL 21 va fi lansat pe 16 octombrie. Pe coperta jocului va figura jucătorul de hochei pe gheață Alex Ovechkin

EA SPORTS NHL 21 va fi lansat pe 16 octombrie. Pe coperta jocului va figura jucătorul de hochei pe gheață Alex Ovechkin
  •  Viitorul hocheiului pe gheață se vede cu ajutorul noilor inovații aduse gameplay-ului în NHL® 21. Trailerul oficial al jocului este acum disponibil online. 
  • NHL 21 va fi disponibil pentru PlayStation®4 și Xbox One, cu beneficii suplimentare pentru fanii veterani ai francizei

Electronic Arts anunță că EA SPORTS™ NHL®21 va fi lansat pentru PlayStation 4 și Xbox One pe 16 octombrie 2020, pe coperta jocului figurând pentru a doua oară Alex Ovechkin, câștigător al Cupei Stanley. Ovechkin, unul dintre cei mai influenți și importanți jucători de hochei pe gheață din lume, a devenit o sursă de inspirație pentru echipa de dezvoltare a jocului, ce au structurat inovațiile aduse noului titlu NHL pe baza impactului pe care Ovechkin l-a avut asupra sportului pe gheață. NHL 21 prezintă o experiență îmbunătățită Be A Pro, un gameplay mai creativ, un nou mod de joc Hockey Ultimate Team (HUT) RUSH și noi beneficii în World of CHEL, care le oferă jucătorilor oportunitatea de a juca în stilul lui Ovechkin.

„Este o mare onoare pentru mine să fiu pe coperta NHL pentru a doua oară în cariera mea”, a spus Alex Ovechkin. „Și mai important, mă bucur că arăt la fel de bine pe coperta din acest an precum arătam pe cea din 2007!”.

 

NHL 21 aduce franciza la un nou nivel prin modul de joc Be a Pro într-o formă revizuită. Noul Be a Pro consolidează firul narativ al jocului și asemănarea cu viața reală, oferindu-le jucătorilor posibilitatea să intre în pielea unei vedete NHL, atât pe gheață, cât și în afara ei. Aceștia au posibilitatea să impresioneze membrii conducerii, în timp ce concurează pentru un loc în linia întâi, luptă pentru Cupa Stanley și își câștigă locul printre cei mai buni jucători din ligă. Astfel, jucătorii pot avansa de la statutul de amator la cel de vedetă.

 

„Comunitatea noastră și-a dorit să simtă prin modul de joc Be a Pro experiența de a fi în lumina reflectoarelor, asemenea vedetelor lor NHL favorite, cum este Alex Ovechkin. Ceea ce Ovechkin a lăsat moștenire hocheiului, atât pe gheață, cât și în afara ei, ne ajută să construim acum o experință de joc îmbunătățită în NHL 21”, a declarat Sean Ramjagsingh (Producător executiv, NHL 21).

 

Gameplay-ul în NHL 21 este mai inteligent, mai rapid și mai impresionant, aducând mișcări complet noi și îmbunătățiri masive de ambele părți ale pucului. Jucătorii au acum mai multe opțiuni ca niciodată să preia controlul jocului și să-și impună propriul stil de joc în fața adversarilor, în timp ce încearcă să iasă în evidență cu mișcări impresionante, inspirate de vedetele preferate. În același timp, jucătorii trebuie să facă față îmbunătățirilor aduse portarilor, ce se adaptează nivelului de dificultate din joc mai repede ca niciodată și sunt pregătiți cu noi mișcări de apărare.

Noul NHL aduce la nivelul următor și modul de joc Hockey Ultimate Team (HUT), ce le permite jucătorilor să își creeze echipa ideală cu vedete NHL din prezent sau din trecut și să concureze online, în noul HUT RUSH. HUT RUSH este o versiune simplificată a modului de joc, ce le permite jucătorilor să intre rapid în joc, să progreseze și să primească recompense atunci când înscriu puncte. HUT RUSH le oferă jucătorilor o mulțime de momente memorabile, recompensându-i pentru talent și creativitate.

În World of CHEL, jucătorii pot concura în fiecare dintre cele patru moduri de joc – ONES, THREES, Drop-In sau Clubs – pentru a câștiga recompense și a juca în finala EASHL Club. Succesul jucătorului și al echipei vor fi răsplătite cu piese de echipament, articole și seturi unice.

În plus, modul de joc Franchise oferă o experiență palpitantă în cadrul unuia dintre momentele marcante din fiecare sezon: Trade Deadline. Jucătorii vor simți presiunea termenului limită cu actualizări în timp real, care vor duce la decizii importante în ceea ce privește alegerea jucătorilor și tranzacționarea lor. La fel ca în realitate, valoarea pe piață a jucătorilor va fluctua pe parcursul zilei, iar alertele privind tranzacția vor fi disponibile în timp real cu ajutorul cronometrului pentru tranzacții.

Fanii care precomandă jocul vor primi conținut variat în joc. NHL 21 Great Eight Edition oferă fanilor până la 10 pachete HUT Diamond Player Choice, pachetul HUT Synergy Veteran Choice, pachetul HUT Cover Athlete Choice, acces la joc cu 3 zile înainte de lansarea oficială, puncte în plus, Bonus Traits și Specialization Points în modul de joc Be A Pro și 5 Unlocked World of Chel Hockey Bags. 

În plus față de beneficiile oferite la precomandă, NHL 21 va oferi fanilor fideli ai francizei un Veteran Bonus, recompensându-i cu până la 10 pachete HUT de loialitate în funcție de câte jocuri dețin din ultimele 3 titluri EA SPORTS NHL.

NHL 21 va fi disponibil din 16 octombrie pentru Xbox One și PlayStation 4. Membrii EA Play pot fi printre primii jucători care pot testa noutățile din joc, începând din 9 octombrie. 

 

Liga națională de hochei (NHL®), fondată în 1917, este formată din 31 de cluburi membre și întâmpină cu mândrie cea de-a 32-a echipă, Seattle Kraken™, pentru sezonul 2021-22. Fiecare echipă reflectă caracterul internațional al Ligii, cu jucători din peste 20 de țări, toate luptând pentru cel mai prețuit trofeu – Cupa Stanley.

În fiecare an, NHL cucerește peste 670 de milioane de fani în ring, la televizor și radio; mai mult de 151 de milioane de urmăritori ale conturilor de social media ale ligii, echipelor și jucătorilor (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat și YouTube); și peste 100 de milioane de fani online pe NHL.com. Liga transmite jocuri în mai mult de 160 de țări și teritorii prin intermediul deținătorilor de drepturi, inclusiv NBC/NBCSN și NHL Network™ în SUA, Sportsnet și TVA în Canada, Viasat în Regiunea Nordică și CCTV și Tencent în China. NHL ajunge la fanii din întreaga lume cu transmisiuni online în fiecare țară, inclusiv prin serviciul său de streaming live și la cerere NHL.TV™.

NHL se angajează să construiască comunități sănătoase și dinamice prin încurajarea participării și implicării tinerilor în sporturile pe gheață, prin promovarea incluziunii, a culturii pozitive și a leadershipului.

NHL, NHL Shield și imaginea Cupei Stainley sunt mărci înregistrate ale Ligii Naționale de Hochei. Însemnele NHL și ale echipelor din NHL sunt proprietatea NHL și ale echipelor sale. © NHL 2020. Toate drepturile rezervate.

EA SPORTS™ NHL 21 este un produs autorizat oficial al NHLPA. NHLPA, Asociația Jucătorilor Ligii Naționale de Hochei și logo-ul NHLPA sunt mărci comerciale ale NHLPA. © NHLPA. Toate drepturile rezervate.

 

Asociația Jucătorilor Ligii Naționale de Hochei (NHLPA), înființată în 1967, este o organizație ai cărei membri sunt jucători din Liga Națională de Hochei (NHL). NHLPA lucrează în numele jucătorilor în domenii diverse, precum relații de muncă, licențiere de produse, marketing, hochei internațional și relații comunitare, toate în continuarea eforturilor sale de a promova membrii și jocul de hochei. În 1999, NHLPA a lansat fondul Goals & Dreams ca o modalitate prin care jucătorii pot oferi ceva înapoi jocului pe care îl iubesc. În ultimii 20 de ani, peste 80.000 de copii din 34 de țări au beneficiat de donațiile jucătorilor de echipamente de hochei. NHLPA Goals & Dreams a donat peste 25 de milioane de dolari programelor de hochei, devenind astfel cel mai mare program de acest gen. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related