[Optimism de business] Simona Croitoru, Saint Roastery: Aceasta criza a fost cel mai bun catalizator pentru noi de a iesi din confortul cafenelei si sa fim inovativi

[Optimism de business] Simona Croitoru, Saint Roastery: Aceasta criza a fost cel mai bun catalizator pentru noi de a iesi din confortul cafenelei si sa fim inovativi

S-au intors de pe plajele insorite ale Spaniei, unde traiau la vida loca, pentru a trai ”the Romanian dream”. Visau de ceva vreme sa aiba o mica prajitorie de cafea de specialitate si cafenea in acelasi loc, iar cativa ani si 150.000 de euro mai tarziu a aparut Saint Roastery, la Bucuresti.

Simona si Ionut Croitoru si-au deschis business-ul la inceput de 2018 aproape de Piata Victoriei, iar la 2 ani de la primele cafele si primii clienti, cand totul mergea ca pe roate, a venit marea criza.

”In zilele premergatoare lockdown-ului erau multe decizii emotionale luate de colegii de breasla, care se traduceau in presiune pentru cei care continuau activitatea si, in cele din urma, am inchis si noi activitatea cafenelei, cu cateva zile inainte de anuntul autoritatilor. In primul rand ne-am gandit la echipa noastra, cei care dadeau suflet acelui loc si care erau cei mai expusi. Ne-am analizat finantele, iar angajamentul nostru a fost sa le platim salariile intregi, intr-o forma sau alta”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related