În premieră globală, KFC România introduce un nou sistem touchless de comandă, pentru o experiență cât mai sigură și simplă în restaurante

În premieră globală, KFC România introduce un nou sistem touchless de comandă, pentru o experiență cât mai sigură și simplă în restaurante

KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless - care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza. Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar. Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară. 

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care: multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor. 

KFC România investește constant la nivel de tehnologie și, de aceea, în 2018, în urma parteneriatului cu Acrelec, au fost introduse noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

 

„Digitalizarea este deja parte integrată a business-ului KFC la nivel local, acest lucru fiind vizibil în toate acțiunile întreprinse în ultima perioadă, cea mai recentă dintre ele fiind lansarea propriei platforme de comenzi online. Noul prototip de kiosk touchless, implementat pentru început la nivelul restaurantului KFC Sun Plaza Drive Thru, reprezintă, pe lângă componenta tehnologică, o nouă modalitate prin care prioritizăm siguranța clienților și angajaților, cu atât mai mult în contextul actual. Noul proiect implementat împreună cu Acrelec, alături de care am încheiat un parteneriat strategic încă de acum 2 ani, reprezintă o premieră apărută ca un demers firesc al unei viziuni comune de furnizare a celor mai moderne și mai eficiente soluții și servicii”, a declarat Marian Gogu (Director General, KFC România).

 

„Acest sistem unic de comandă touchless, dezvoltat împreună cu partenerul nostru strategic pentru Europa de Est, KFC România, reprezintă una dintre modalitățile prin care ne propunem să facilităm și totodată să adaptăm interacțiunea consumatorilor. Kiosk-urile digitale fac parte din categoria tehnologiilor care pot avea un impact pozitiv de lungă durată asupra domeniului HoReCa. Scopul nostru comun este acela de a le oferi clienților o experiență sigură, care nu implică atingerea ecranului sau a oricărui alt element de interfață fizică, astfel încât aceștia să se simtă în siguranță atunci când vizitează restaurantele lor preferate. Noul sistem se va afla într-o continuă analiză pe perioada testării și ne vom folosi expertiza pentru a ajuta la optimizarea experienței utilizatorilor și a crea un sistem de comandă cât mai intuitiv cu putință”, a declarat Nicolae Moldovan (reprezentant Acrelec România). 

Acrelec reprezintă o companie globală ce activează în zona de tehnologie și își propune să regândească experiența clienților la nivel de restaurant și branduri din industria de retail. Bazându-se pe o experiență vastă în sisteme de software, hardware și expertiză pe suport, compania dezvoltă și integrează platforme cu scopul de a crește gradul de interacțiune pentru clienți, de a optimiza, eficientiza și îmbunătăți operațiunile.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related