[Optimism de business] Cristina Nesterov: Noul lux, în era în care trăim, nu este ce mașina conduci sau ce geantă alegi să porți, ci ce alegi să oferi corpului tău

[Optimism de business] Cristina Nesterov: Noul lux, în era în care trăim, nu este ce mașina conduci sau ce geantă alegi să porți, ci ce alegi să oferi corpului tău

Pandemia i-a pus câteva bețe în roate cu lansarea produselor sale, dar nu s-a lăsat pentru că a crezut în brandul ei. Unul creat dintr-o nevoie personală, aceea de a oferi fiului său un lapte vegan fără zahăr. Și, cum nu l-a găsit în comerț, după ce a citit zeci de etichete ale produselor vândute de marile magazine, Cristina Nesterov s-a hotărât să producă acasă lapte din caju.

La scurtă vreme, a constatat că multe mame din jurul său caută alternative sănătoase la produsele lactate și a creat Vacaju, investind pentru început 50.000 de euro în business.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related