Taco Bell celebrează tacos în România, totul sub influența lunii

Taco Bell celebrează tacos în România, totul sub influența lunii

Brandul se alătură primei campanii globale și recompensează imaginația #tacofanilor care identifică forme de taco, în instanțe atipice.

De-a lungul timpului, luna a fost asociată cu multiple semnificații emoționale, astrologice sau legate de mituri – de la transformări în vârcolaci sau vrăjitoare la influențe profunde asupra acțiunilor și stărilor individuale. Anul acesta, Taco Bell celebrează taco – unul dintre produsele sale iconice - printr-o campanie inovativă, bazată pe asemănarea evidentă cu fazele lunii. Așa cum se știe, în primul și al treilea pătrar, astrul ia formă de semilună și acest lucru îl face să semene cu un taco.

Plecând de la această potrivire astronomică, #tacofanii sunt încurajați să dea frâu liber imaginației și să descopere peste tot în jurul lor produsul preferat: taco. De la arcada unei clădiri, la forma unui tunel sau chiar un curcubeu, spiritul #livemas este peste tot. Pentru a-i celebra pe cei mai creativi pasionați de taco, în perioada 4 – 9 mai 2021, aceștia au posibilitatea de a primi un Crunchy sau Soft Taco, la alegere. Pentru a beneficia de #tacogoodie preferat, trebuie să surprindă în Instagram stories o imagine în care să apară forma unui taco, în stilul lor, alături de codul special de campanie #iseeataco și să dea tag către contul de Instagram Taco Bell România. Campania se desfășoară în toate restaurantele Taco Bell din țară,  în limita a 50 de tacos pe zi, disponibili în fiecare locație.

“Anul acesta, Taco Bell colaborează cu unul dintre cei mai cunoscuți influenceri globali – luna. Suntem mândri să facem parte din prima campanie internațională a brandului, aducând împreună #tacofanii din toate colțurile lumii. Plecând de la asocierea formei de taco cu o semilună, cu siguranță imaginația fanilor nu se va opri aici. Suntem nerăbdători să #livemas împreună cu aceștia, oferindu-le taco din partea casei în toate restaurantele din țară”, a declarat Costică Mișaca, Director General Taco Bell România.

 

Campania #iseeataco este disponibilă timp de 6 zile, începând din 4 mai 2021, în toate restaurantele Taco Bell. Dar suprizele nu se opresc aici pentru că brandul continuă să ofere iubitorilor de taco și mai multe motive de sărbătoare. Astfel, în fiecare marți, aceștia se pot bucura de Taco Supreme și o porție medie de cartofi sau Nachos la un preț special.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related