PepsiCo lansează Raportul de Sustenabilitate pentru 2020 și prezintă acțiunile sale către un sistem alimentar durabil

PepsiCo lansează Raportul de Sustenabilitate pentru 2020 și prezintă acțiunile sale către un sistem alimentar durabil

PepsiCo a publicat Raportul de Sustenabilitate pentru 2020 în care prezintă acțiunile întreprinse de companie pentru a crea schimbări pozitive pentru planetă și oameni, subliniind în același timp faptul că trebuie să susțină eforturi în continuare pentru a răspunde provocărilor din sistemul alimentar, legate de schimbările climatice, pierderea fertilității solului, risipa ambalajelor și inegalitate. Raportul prezintă modul în care, într-un an tumultuos pentru consumatori, angajați și parteneri, PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, și-a extins agenda socială și de sustenabilitate pe întregul lanț de aprovizionare.

 

Ne dorim să transformăm modul în care aducem valoare adăugată operațiunilor noastre, la nivel global, și să contribuim la schimbări pozitive pentru planetă și oameni”, a declarat Ramon Laguarta, CEO și președinte al PepsiCo. „Această abordare ne va determina să fim o companie mai bună, cu un scop mai bine integrat în strategia noastră de business. De asemenea, ne va face mai rapizi și mai puternici, permițând o creștere accelerată și investiții continue în oamenii noștri, în afacere și în comunități. În egală măsură sperăm să devenim un exemplu de urmat pentru partenerii și colegii noștri.”

 

Abordarea sustenabilă a companiei PepsiCo vizează fiecare etapă a lanțului său valoric complex, compania împărtășind progresele din Raportul de Sustenabilitate pentru 2020 în mai multe domenii cheie, cum ar fi:

Regândirea modului de creștere a culturilor și a surselor de unde provin, punând accent pe:

  • Obținerea a 100% din ingredientele cheie din surse regenerabile din culturi directe din 28 de țări, cu aproape 87% din culturile directe fiind obținute în mod sustenabil, la nivel global, începând cu 2020;
  • Anunțarea unui nou obiectiv pentru Agricultură Regenerabilă prin care compania și-a propus să extindă practicile de agricultură regenerabilă pe 7 milioane acri (2,8 milioane hectare), să îmbunătățească viețile a mai mult de 250.000 de oameni care fac parte din lanțul agricol de aprovizionare și să obțină 100% din ingredientele sale cheie din surse sustenabile, inclusiv cele ale terților, până în 2030.

Dezvoltarea businessului într-un mod sustenabil și inclusiv, cu accent pe:

  • Reducerea emisiilor de gaze de seră cu până la 5%, de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, începând cu 2020, față de nivelul de referință din 2015;
  • Îmbunătățirea eficienței de utilizare a apei în operațiunile companiei cu 15% în zonele cu risc, începând cu 2020, comparativ cu nivelul de referință din 2015;
  • Continuarea eforturile de a contribui la construirea unei lumi în care ambalajele nu devin niciodată deșeuri, prin oferirea de produse realizate din 100% rPET pe 22 de piețe din întreaga lume;
  • Susținerea Fundației PepsiCo prin investirea a mai mult de 71 de milioane de dolari, la nivel global, pentru sprijinirea victimelor COVID-19 și oferirea a peste 145 de milioane de mese celor afectați de pandemie;
  • Anunțarea planurilor de tranziție la electricitate 100% regenerabilă, la nivel global, după obținerea de 100% energie regenerabilă pentru operațiunile sale directe din SUA, în 2020. Până la finalul anului 2021, ne propunem ca 15 țări unde există operațiuni directe PepsiCo să furnizeze integral energie regenerabilă;
  • Dublarea obiectivului său climatic bazat pe știință, care vizează o reducere a emisiilor totale de gaze cu efect de seră, de-a lungul lanțului său valoric, cu mai mult de 40%, până în 2030, și obținerea de zero emisii nete în operațiunile sale globale, până în 2040;
  • Dezvoltarea programului de egalitate rasială de peste 570 de milioane de dolari, în vederea sprijinirii vocilor diverse din companie, din partea partenerilor și comunităților din lanțul de aprovizionare, contribuind în același timp la eliminarea barierelor rasiale.

Utilizarea puterii brandurilor companiei pentru a-i încuraja pe consumatori să facă alegeri pozitive pentru ei și pentru planetă, cu accent pe:

  • Continuarea acțiunilor de reducere a zaharurilor adăugate, a sodiului și a grăsimilor saturate din portofoliul companiei, începând cu 2020:
    • 48% din portofoliul de băuturi al PepsiCo are 100 de calorii sau mai puțin din zaharuri adăugate pe porție de 12 uncii (la porția de 340 de grame), o îmbunătățire de 8 puncte procentuale în ultimii trei ani (obiectivul este de 67% până în 2025).
    • 64% din portofoliul de alimente al companiei conține 1,3 miligrame sau mai puțin sodiu per calorie, o îmbunătățire de 8 puncte procentuale în ultimii trei ani (obiectivul este de 75% până în 2025).
    • 71% din portofoliul de alimente PepsiCo conține 1,1 grame sau mai puțin de grăsimi saturate la 100 de calorii, o îmbunătățire de 10 puncte procentuale în ultimii trei ani (obiectivul este de 75% până în 2025).
  • Adoptarea platformelor ca SodaStream și SodaStream Professional care oferă opțiuni convenabile și durabile, fără utilizarea ambalajelor de unică folosință;
  • Extinderea portofoliului, în vedere satisfacerii nevoilor consumatorilor, cu opțiuni ca Off The Eaten Path, bare, Hilo Life, Driftwell și bubly.

 

2020 a fost un an al provocărilor și al schimbărilor”, a spus Jim Andrew, Chief Sustainability Officer, PepsiCo. „Provocările create de pandemia COVID-19 au afectat toate colțurile globului și au evidențiat nevoia urgentă de a dezvolta parteneriate și de a încuraja schimbarea către un sistem alimentar mai durabil și mai rezistent. Sunt mândru că PepsiCo a făcut față acestor provocări în 2020 și nimic nu poate opri compania în a avea un impact pozitiv asupra planetei noastre și a comunităților pe care le deservim.”

 

Raportul de sustenabilitate pentru 2020 complet, în format digital și interactiv, include un rezumat, progresul în raport cu obiectivele companiei și alte resurse care se pot descărca. Secțiunea legată de factorii ESG (factorii de mediu, sociali și de guvernanță) este ușor de navigat și oferă informații detaliate despre politicile actuale ale companiei și despre performanțele legate de probleme cheie specifice. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related