PepsiCo se angajează să extindă portofoliul de ingrediente diversificate în întreaga Europă

PepsiCo se angajează să extindă portofoliul de ingrediente diversificate în întreaga Europă
  • Ingrediente, cum ar fi leguminoasele, cerealele integrale, proteinele vegetale, fructele, nucile și semințele sunt componente importante ale unei diete complete din punct de vedere nutrițional.
  • PepsiCo își propune ca, până în 2030, să livreze la nivel global 145 de miliarde de porții de ingrediente variate anual în portofoliul său.
  • Noul angajament face parte din PepsiCo Positive (pep+), transformarea strategică end-to-end a companiei.

PepsiCo a anunțat astăzi un nou obiectiv în domeniul nutriției, cu scopul de a-și extinde portofoliul de ingrediente diversificate în Europa și la nivel global, ca parte a PepsiCo Positive (pep+), transformarea strategică end-to-end a companiei.

Consumul de ingrediente variate, cum ar fi leguminoasele, cerealele integrale, proteinele vegetale, fructele și legumele, nucile și semințele pot contribui la promovarea unei diete echilibrate din punct de vedere nutrițional, însă în prezent consumul acestor ingrediente este insuficient în întreaga Europă. [1] [2]

Ca parte a angajamentului său "Positive Choices", PepsiCo își propune să livreze la nivel global 145 de miliarde de porții de ingrediente variate anual până în 2030, fiecare porție furnizând aproximativ 10% din cantitatea zilnică sugerată dintr-un ingredient diversificat[3].

PepsiCo oferă deja multe branduri în Europa, cum ar fi Alvalle, Benenuts și Duyvis, care conțin ingrediente variate, cum ar fi nuci și semințe, fructe și legume, precum și Quaker Oats 100% din cereale integrale.

Acest lucru face parte din obiectivul Codului de conduită al PepsiCo pentru afaceri și practici de marketing responsabile al UE de a construi un portofoliu cu un profil nutrițional îmbunătățit de 1 miliard de dolari în UE până în 2030.

Sean Westcott, Senior Vice President of Research and Development, PepsiCo Europe, a declarat:

"Fiind una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din Europa, suntem preocupați să furnizăm ingrediente diversificate în portofoliul nostru și să oferim consumatorilor opțiuni pozitive. Prin inițiative de cercetare și dezvoltare, îmbinând tehnologia și ingeniozitatea, ne remodelăm portofoliul pentru a aduce beneficii atât consumatorilor, cât și planetei. Sunt încrezător în aceste obiective ambițioase anunțate astăzi."

Ghidată de organizații de sănătate publică, inclusiv de Organizația Mondială a Sănătății, PepsiCo se angajează, de asemenea, ca 75% din volumul său global de alimente să atingă sau să se situeze sub țintele de sodiu din categorie până în 2030. În Marea Britanie, chipsurile Walkers cu 45% mai puțină sare au devenit deja un succes în rândul consumatorilor și, în ciuda faptului că a fost lansată abia anul trecut, noua gamă a devenit un brand de 30 de milioane de lire sterline și se estimează că se află în peste 16% din gospodăriile britanice.

Aceste angajamente se bazează pe progresele pe care PepsiCo le-a făcut deja la nivel global în ultimul deceniu pentru a reduce zaharurile adăugate în băuturi și sodiul și grăsimile saturate din alimente și pentru a crea alternative ale mărcilor existente cu profiluri nutriționale îmbunătățite, cum ar fi Pepsi MAX, 7UP Free și Lay's Oven Baked.

De asemenea, obiectivele fac parte din programul mai amplu PepsiCo pep+, care vizează crearea unui sistem alimentar mai sustenabil și sprijinirea inițiativei ambițioase a Uniunii Europene "Green Deal", inclusiv prin aprovizionarea cu culturi alternative care contribuie la protejarea și îmbunătățirea biodiversității.

Archana Jagannathan, Chief Sustainability Officer, PepsiCo Europe, a declarat:

"La PepsiCo ne bazăm pe o aprovizionare sigură cu peste 30 de culturi agricole și ingrediente - cum ar fi cartofii, porumbul și ovăzul - din aproximativ 60 de țări pentru a face produse reprezentative care aduc zâmbete consumatorilor din întreaga lume. Prin intermediul pep+ și al pilonului nostru "Agricultură pozitivă", ne angajăm să ajutăm fermierii să cultive alimente într-un mod care să îmbunătățească sănătatea solului și să protejeze și să sporească biodiversitatea. Obiectivul nostru privind ingredientele diversificate urmărește să accelereze sistemele alimentare sustenabile, păstrând în același timp resursele naturale pentru generațiile viitoare."

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86  miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

[1] Sursă: Institute for Health Metrics and Evaluation, University of Washington, Global Burden of Disease Study, 2019
[2] Sursă: Global Dietary Database
[3] Pe baza ghidurilor alimentare publicate pentru anumite țări, a fișei informative privind dieta sănătoasă a OMS și a raportului Eat Lancet Planetary Healthy Diet.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related