Fii la curent cu ultimele tendințe din employer branding

Fii la curent cu ultimele tendințe din employer branding

Pe 13 aprilie 2022, Employer Branding Conference propune la Radisson Blu Hotel București, dar și online, o ediție specială, dedicată Generației Z. Cum să atragem noile talente, care le sunt preferințele profesionale și mai ales cum să îi păstrăm și să îi creștem în organizație? Vom afla de la specialiști din recrutare, employer branding, talent development și comunicare în cadrul ediției din primăvară.

Cu un brand de angajator bine pus la punct, companiile pot atrage candidații potriviți și pot păstra angajații valoroși. Employer Branding Conference este o platformă de învățare care oferă un kit complet cu ultimele noutăți din resurse umane, dar mai mult decât atât, studii de caz relevante și pline de inspirație.

Printre vorbitorii acestei ediții se numără:

  • Mihaela Ioniță - Director National de Resurse Umane, Lidl România
  • Simona Ciora - Head of Recruitment & Talent Development BCR
  • Delia Rotaru - VP People & Organisation, eMAG
  • Simona Berbec - Market HR Lead în România, Ungaria, Cehia & Slovacia, Google
  • Ramona Bădescu - HR Manager, Bosch București
  • Tudor Petecilă - HR Director, Teleperformance România
  • Alina Gheuca - Senior Manager - People, Performance & Culture, KPMG România
  • Cristina Săvuică - Chief-happiness Officer Lugera - The People Republic
  • Paul Olteanu - Founder, Mindarchitect
  • Anca Pintilie - Head Of Marketing & Employer Branding – EU WFS, Amazon
  • Laura Roșca - Qualitative Researcher Director, iSense Solutions
  • Dana Nae Popa - Owner & Managing Director, pastel
  • Raluca Anton - Psiholog
  • Bogdan Badea - CEO, eJobs Group
  • Andrei Stupu - Founder, Andrew Beehive Consulting

Dacă sunteți interesați de atragerea candidaților, veți afla:

  • Care sunt cele mai potrivite strategii de employer branding pentru abordarea generației Z
  • Care sunt cele mai atractive beneficii pentru această generație
  • Care sunt cele mai inovatoare căi de comunicare și de poziționare a brandului de angajator pentru a atrage noile generații de angajați
  • Cum să înțelegi și să integrezi angajații din generații diferite
  • Care sunt abilitățile sociale în dezvoltarea cărora ar trebui să investească organizațiile pentru joburile viitorului

 

STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE

Generația Z a ajuns în centrul atenției. Vremurile s-au schimbat, iar perspectivele Gen Z sunt mai relevante ca niciodată, în special pentru cei care vor să fie în pas cu „ei”. Cine este generația Z, cum se percepe și ce își dorește de la experiența în câmpul muncii aflăm dintr-un studiu exclusiv realizat de iSense Solutions. Mai mult decât atât, descoperim împreună câteva dintre cele mai bune soluții de recrutare, retenție și stimulare a angajaților Gen Z.

Employer Branding Conference revine anul acesta cu o ediție hibrid, cu participanți în sală și cu audiență online deopotrivă. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.employerbrandingconference.ro.

Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul BCR, eMAG, Bosch, International House Bucharest, iSense Solutions, pastel.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related