Cofetăria care a transformat dulciurile în poezie lansează catalogul “Poeme de primăvară”

Cofetăria care a transformat dulciurile în poezie lansează catalogul “Poeme de primăvară”

Poem Caffe, o cofetărie din mijlocul orașului Brăila, și-a propus să transforme produsele în povești, cu ajutorul unui catalog- statement, intitulat “Poeme de Primăvară”. Catalogul este primul din seria dedicată anotimpurilor și conține o selecție de prăjituri disponibile pentru publicul local și organizatorii de evenimente.

Catalogul este disponibil pe site-ul cofetăriei și se adresează publicul pasionat de dulciuri de calitate, produse în laboratorul condus de Vera Maxim, fondatorul brandului Poem.

Primăvara deschide seria de arome inspirate din natură, disponibile în portofoliul cofetăriei Poem Caffe. Ele sunt dedicate persoanelor care vor să descopere gusturi inedite și organizatorilor de evenimente în căutarea unor soluții creative pentru candy bar și catering.  Conceptul catalogului de primăvară este creat în jurul unui decor elegant, care pune în evidență stilul brand-ului Poem Caffe, iar imaginea sa este amplificată de influencerul Anne Becheru.

Catalogul prezintă dulciurile preferate ale acestui anotimp, de la bomboane de ciocolată până la prăjituri unice, realizate în exclusivitate în laboratorul cofetăriei. Aromele primăverii sunt cuprinse în prăjituri cu ingrediente naturale realizate din piersici, cireșe, lavandă sau fructe exotice. Acestea se pot găsi pe raftul cofetăriei din Brăila dar și pe site-ul poemcaffe.ro. Unicitatea produselor brand-ului Poem este reflectată și în rețetele casei, creații unice ale Verei Maxim, antreprenorul premiat la concursuri internaționale. Pasiunea Verei pentru patiseria și ciocolateria franțuzească este unul dintre motivele pentru care Poem face parte din viața și evenimentele clienților săi de peste 15 ani.

Poem este o poveste pe care noi o spunem de 15 ani pe plan local, iar acum a venit momentul să o comunicăm celor care vor să descopere și un alt mod de a privi dulciurile. Creăm în fiecare sezon rețetele originale dar și concepte de candy bar originale. Acest mod de a ne gândi portofoliul de produse a generat și ideea Anotimpurilor. Dacă primăvara pe raftul Poem se găsesc arome de piersică, cireșe și lavandă, toamna veți găsi arome de vișine coapte sau gutui. Nimic nu este întâmplător, nicio prăjitură nu este lipsită de poveste. Prin acest catalog, ne dorim ca oamenii să facă parte din povestea noastră și să se lase cuceriți de ea”, spune Vera Maxim despre noul concept.

Catalogul va fi disponibil timp de trei luni pentru comenzi la nivel local sau național. Livrările pentru alte orașe se fac exclusiv pentru evenimente.

Imaginile din catalog au fost realizate la Palatul Suter din București, iar garderoba influencerului Anne Beceheru a fost asigurată de Clara Rotescu. Responsabilă pentru strategia de influencer marketing este agenția Creative Communication, care a urmat un concept general realizat de Yellows.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related