Care sunt efectele fenomenului The Great Resignation în România și cum poate răspunde departamentul de resurse umane acestei provocări?

Care sunt efectele fenomenului The Great Resignation în România și cum poate răspunde departamentul de resurse umane acestei provocări?

Aflăm pe 15 iunie 2022, la Brașov HR VIBES!

BusinessMark invită specialiștii de resurse umane din Brașov să participe la prima ediție HR VIBES de la debutul pandemiei de COVID-19. În cadrul acestui eveniment, ce se va desfășura în format hibrid pe 15 iunie 2022, privim cu atenție la provocările din ultimii doi ani și modul în care organizațiile și departamentele de HR au reușit să se adapteze și să transforme obstacolele în oportunități de dezvoltare.

La Brașov HR VIBES, discutăm despre cum ne putem pregăti pentru viitor și pentru modelele de lucru hibride, în condițiile în care lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Însă, odată cu relaxarea restricțiilor, apar numeroase preocupări legate de modul în care această formă de lucru va fi încadrată. Este work from anywhere noua normă? Într-o nouă realitate de muncă dinamică, liderii organizațiilor trebuie, la rândul lor, să țină pasul cu transformarea și să își adapteze modelele de leadership la noile forme de lucru, astfel încât să dobândească noi aptitudini și să poată depăși cu brio situațiile de impas generate de munca remote. Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?

Acești doi ani și-au pus amprenta și asupra oamenilor, ale căror priorități și nevoi au început să se schimbe. Angajații își doresc să petreacă mai mult timp cu familia, vor să aloce timp hobby-urilor, să își gestioneze orele de lucru așa cum le este mai convenabil, însă revenirea la birou pare să pună în impas aceste noi tendințe. În acest context, în cadrul evenimentului vom acorda o atenție deosebită fenomenului global calificat drept The Great Resignation, pentru a înțelege ce amploare are în România și ce pot face organizațiile pentru a reține talentele și a atrage noi candidați.

Vom discuta despre toate aceste aspecte alături de specialiștii invitați la Brașov HR Vibes 2022:

  • SPECIAL GUEST: Chris Deaver, Sr Director of HR and Leadership Coach, VMware
  • SPECIAL GUEST: Andre De Wit, Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM
  • Minola Jac, Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group
  • Beatrice Vana, Talent Aquitions, Learning&Development Manager, Brico Dépôt România
  • Ely Ciumacencu, HR Business Partner, Tremend
  • Roxana Brahăsteanu, Director, Talent Acquisition, EMEA, Morningstar
  • Diana Năstase, HR Director, FLEX
  • Daniela Crișan, Manager Resurse Umane, Maurer Imobiliare
  • Aurelia Florea, Director Dezvoltare Organizațională și Resurse Umane – Brașov Plant, Miele
  • Ana Lupulescu, Human Resources Manager, PRODLACTA
  • Daniela Pipas, Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
  • Anca Puca, Sales Manager, Smartree
  • Alina Ștefan, Chief Executive Officer, Salarium
  • Cristina Strîmbu, Employer Branding Manager, Evozon
  • Adriana Bucovanu, Manager Resurse Umane, in-tech Engineering Services

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională.

HR Vibes este un proiect care își propune să construiască și consolideze comunități locale de profesioniști în resurse umane, fiind vizați: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaderi.

În luna iunie, evenimentele din seria HR Vibes vor continua și în alte orașe din România: Iași HR Vibes (23 iunie 2022, Palas Congress Hall), Oradea HR Vibes (30 iunie 2022, Hotel Ramada).

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Un eveniment: BusinessMark
Parteneri: OLX – Locuri de Muncă, Brico Dépôt România, SanoPass, Salarium, Creasoft IT
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Partener de mobilitate: AVIS România
Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Debizz, Transilvania Business, Revista Piața, administrație.ro, Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business, MATEK, SMARK, Iqads, Portal HR, spațiulconstruit.ro, Digital Business, Social Media Româna, Revista de HR, Sibiu 100%, Events Online, Belgian Luxemburg Romanian Moldovan Chamber of Commerce – BEROCC, Business Voice

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related