Explorarea orașului a căpătat noi dimensiuni, cu sute de mii de urmăritori live și alte sute de participanți prezenți la lansarea TikTok Bucharest Treasure Hunt din Questo

Explorarea orașului a căpătat noi dimensiuni, cu sute de mii de urmăritori live și alte sute de participanți prezenți la lansarea TikTok Bucharest Treasure Hunt din Questo

TikTok și-a propus să ofere comunității locale experiențe autentice, dar și ocazia de a învăța într-un mod distractiv despre instrumentele prin care își poate exprima creativitatea pe TikTok.

Prin urmare, TikTok și Questo au lansat traseul tematic TikTok Bucharest Treasure Hunt prin care utilizatorii au ocazia să exploreze unul dintre cele mai frumoase și cunoscute cartiere din București și să afle în același timp sfaturi utile despre crearea de conținut pe TikTok. La evenimentul de lansare a traseului din 12 iunie au fost prezenți peste 300 de participanți care, pe parcursul a aproximativ o oră și jumătate, au urmat indicii, au rezolvat puzzle-uri și au făcut challenge-uri pe TikTok pentru a descoperi povești nemaiauzite despre locurile vizitate.

La acest challenge unic au participat și mai mulți creatori de conținut apreciați pe TikTok, printre care @anagum, @bibi.official, @dr.alexandra.mircea, emilian.official și stefanateodoroiu, care au parcurs traseul TikTok Bucharest Treasure Hunt și au transmis experiența live pe TikTok, însumând peste 13 ore de conținut live și peste 400.000 de vizualizări, precum și mai mult de 4.500 de comentarii care i-au ajutat să rezolve misiunile și să finalizeze treasure hunt-ul.

 

 

„Suntem încântați să le oferim utilizatorilor din România mixul perfect prin care pot descoperi locuri ascunse din București, dar și idei de conținut pentru TikTok. TikTok Bucharest Treasure Hunt a fost creat pentru a-i ajuta pe utilizatori să învețe lucruri noi, fie prin rezolvarea misiunilor alături de creatorii de conținut pe TikTok, fie în timp ce parcurg traseul și se bucură de timpul petrecut în aer liber. Interesul comunității ne arată că există loc pentru astfel de inițiative creative, dar și că TikTok este cu adevărat următorul nivel de divertisment”, a declarat Paula Kornaszewska, Head of Operations Central and Eastern Europe, TikTok.

„Ne petrecem mare parte din timp în orașe. Aici este locul unde trăim, ne bucurăm și unde lucrăm. Prin urmare, ne-am propus să transformăm orașele lumii în locuri de joacă și să le oferim astfel oamenilor din întreaga lume oportunitatea de a petrece timp de calitate în lumea reală. Ne bucurăm că am colaborat cu TikTok pentru a crea această experiență inedită prin care oamenii se pot bucura de puțin timp liber în natură, pot explora lumea alături de cei dragi și își pot face amintiri care vor dura pentru totdeauna”, a declarat Alex Govoreanu, Co-founder și CEO Questo.

TikTok va continua să ofere comunității locale și nu numai noi modalități și instrumente prin care își poate exprima creativitatea, dar și experiențe unice prin care oamenii se pot conecta și pot interacționa cu întreaga comunitate TikTok. Comunitatea TikTok din România se poate bucura de experiența TikTok Bucharest Treasure Hunt până pe 11 iulie, așa că acesta nu este sfârșitul aventurii.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Questo e o aplicatie mobilă de entertainment urban care creează jocuri tematice outdoor în mai mult de 140 de orașe din jurul lumii. Pe parcursul unui joc, rezolvi puzzle-uri, descoperi locuri noi din orașul tău și afli super povești din istoria lor. Toate astea în timp ce joci rolul unui personaj. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related