[Noii antreprenori] Irina Moreno: Ne-am pus intrebarea de ce in Romania conversatia despre moda continua sa fie centrata pe trends si must-haves, grija fata de mediu neavand loc in discurs

[Noii antreprenori] Irina Moreno: Ne-am pus intrebarea de ce in Romania conversatia despre moda continua sa fie centrata pe trends si must-haves, grija fata de mediu neavand loc in discurs

Haina il face pe om. E proverbul care defineste cel mai bine relatia romanilor cu moda. Imbracamintea a fost mereu o preocupare importanta pentru ei, mai putin grija fata de mediu, spune Irina Moreno, co-fondatoarea 3WLABEL. In Romania, exista 4.000 de fabrici care produc articole de imbracaminte. Ce se intampla cu resturile, deseurile pe care le lasa in urma?, s-au intrebat Irina si Zuzana Mandic. Au luat legatura cu peste 100 de fabrici si au aflat ca fiecare produce intre 300-1,000 kg de deseuri pe luna. A fost momentul in care a aparut ideea 3WLABEL, un brand de moda sustenabil, care foloseste ca materie prima resturile de material – capetele de baloti – ramase nefolosite in urma productiei din fabricile de confectii din Romania. Sub motto-ul Reclaimed Luxury, brandul propune o alta perspectiva asupra hainelor si a modei. O viziune care vine cu eforturi de educare a consumatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related