Maybelline New York lansează „Brave Together”, o inițiativă globală ce vine în sprijinul tinerilor care se confruntă cu anxietate și depresie

Maybelline New York lansează „Brave Together”, o inițiativă globală ce vine în sprijinul tinerilor care se confruntă cu anxietate și depresie

De Ziua Mondială a Sănătății Mintale, Maybelline New York, împreună cu depreHUB, primul hub antidepresie din România, contribuie la destigmatizarea anxietății și a depresiei în rândul tinerilor, prin programul global Maybelline „Brave Together”.

Cifrele arată că peste tot în lume oamenii trăiesc cu anxietate și depresie. La nivel global, peste 284 de milioane de persoane se confruntă cu anxietatea și peste 264 de milioane se luptă cu depresia. Jumătate dintre afecțiunile de sănătate mintală încep înainte de vârsta de 14 ani, iar odată cu pandemia de Covid-19, aceste cifre au continuat să crească într-un ritm și mai alert. În calitate de lider internațional  pe segmentul de machiaj, Maybelline New York dorește să își folosească vocea globală pentru a oferi sprijin în abordarea și combaterea obstacolelor care stau în calea dezvoltării femeilor și tinerilor adulți.

În ultimii doi ani, Maybelline a facilitat cercetări conduse de experți internaționali și a organizat focus grupuri pentru a înțelege mai bine subiectul sănătății mintale. Maybelline a lucrat alături de mai multe ONG-uri precum CRISIS TEXT LINE, JED și NAMI (Alianța Națională a Bolilor Mintale) pentru a avea un impact tangibil asupra persoanelor care se luptă cu anxietatea și depresia. Se estimează că 1 din 5 persoane se confruntă cu stări de anxietate și depresie.  În plus, majoritatea afecțiunilor de sănătate mintală sunt dificil de recunoscut, diagnosticat sau rămân fără un tratament oferit la timp.

În România, pentru a fi alături de comunitate, cu cele mai potrivite și utile resurse, Maybelline a sponsorizat organizația non-profit depreHUB, pentru a facilita accesul la consiliere gratuită, de specialitate, confidențială, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin apel gratuit la 0374.456.420, pe durata lunii octombrie.

Prin programul „Brave Together”, Maybelline își propune să normalizeze discuțiile despre anxietate și depresie, să ofere sprijin și resurse intergeneraționale și să promoveze o cultură în care nicio persoană să nu se mai simtă singură în lupta cu problemele de sănătate mintală. Platforma online a programului le oferă tinerilor din România acces la sfaturi și resurse de la experți în sănătate mintală, prin intermediul articolelor și al podcast-ului creat împreună cu depreHub, prin workshopuri și ateliere.

„Înțelegând impactul îngrijirii personale și al machiajului asupra stimei de sine, suntem conștienți de puterea noastră de a ajuta tinerii să se simtă mai motivați să-și înțeleagă și depășească obstacolele de natură psihologică, de a le oferi încredere în forțele proprii, de a-i motiva și inspira. Maybelline New York are o voce puternică în rândul tinerilor, și, în mod direct, responsabilitatea de a conduce și a normaliza discuțiile despre sănătate mintală, dar și de a face asistența mai accesibilă tinerilor din România care se confruntă cu dezechilibre emoționale importante. Lansăm, astfel, în parteneriat cu depreHub, un proiect care creează oportunități de informare, conștientizare și care asigură suport psihologic, vital în anumite situații., declară Smaranda Teleabă, Business Unit Manager Make-up L’Oréal România.

„Viața tinerilor de astăzi este mult mai stresantă și trăită pe repede înainte, în aceste vremuri incerte, iar aceștia au nevoie de ajutor specializat pentru a face față cu bine tuturor emoțiilor și schimbărilor din viața lor. Cifrele din ultimul an ne arată că cea mai mare proporție de 32% dintre persoanele care ne-au solicitat ajutorul prin intermediul helpline-ului, au fost tineri cu vârste cuprinse între 19 și 28 de ani, cu simptome de anxietate și depresie în peste 73% din cazuri. Maybelline este un brand conștient că primele semne ale vindecării vin odată cu grija față de noi înșine, fiind totodată un partener care vorbește pe limba tinerilor., afirmă Psih. Yolanda Crețescu, inițiatoarea proiectului depreHUB, președinte Asociația Happy Minds.

Misiunea Grupului L’Oréal

Frumusețea este o componentă esențială a existenței noastre, o forță puternică pentru creație, inovare și libertate de exprimare. Este o forță care poate mișca și modela lumea, cu impact pozitiv asupra planetei și a locuitorilor ei. De aceea, L’Oréal Groupe creează frumusețea care celebrează autenticitatea, frumusețea care are grijă de mediul înconjurător și protejează planeta, frumusețea care deschide uși și creează un viitor mai incluziv.

În calitate de lider global al industriei frumuseții, Grupul L’Oréal își asumă responsabilitatea de a răspunde provocărilor de mediu și sociale. În 2020, bazându-se pe rezultate puternice, L’Oréal a decis să își accelereze eforturile printr-un program numit „L’Oréal for the Future”. Programul marchează începutul unei transformări radicale și include măsuri pentru protejarea, sprijinirea și creșterea gradului de conștientizare a comunităților din jurul L’Oréal, prin campanii și programe inițiate de brand-urile din portofoliul companiei. De asemenea, Fundația L’Oréal a lansat un fond caritabil pentru asociațiile care sprijină femeile în situații vulnerabile, „L’Oréal Fund for Women”, prin care organizațiile non-guvernamentale (inclusiv din România) pot accesa fonduri pentru inițiativele pe care le desfășoară în acest scop.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail. Maybelline New York face parte din portofoliul de branduri al Grupului L’Oréal și este lider pe segmentul de machiaj din România.

DepreHub este primul hub antidepresie din România. Proiectul național a fost inițiat de Psih. Yolanda Crețescu prin Asociația Happy Minds, cu scopul de a reuni, sub cupola unui nou concept, totalitatea serviciilor de prevenire a depresiei şi anxietăţii, evaluare e-health, diagnostic, intervenţie şi reintegrare psiho-socială.

HAPPY MINDS este o asociație înființată în anul 2014, care promovează sănătatea mintală prin servicii și instrumente de urgență și sprijin psihosocial, la nivel național, 24/7, și campanii de informare, prevenție, evaluare și intervenție.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related