L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut

L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut

Programul lansat de L'Oréal România, Beauty Vlogging School, ajunge anul acesta la cea de-a noua ediție și îi invită pe vloggerii aflați la început de drum, din România, să ia parte la cursuri educaționale gratuite despre cum pot deveni creatori de conținut informați și responsabili. Candidații se pot înscrie până pe 6 noiembrie (inclusiv), pe platforma beautyvloggingschool.loreal.ro.

Suntem expuși în mod constant unui imens volum de informații, iar creatorii de conținut au o contribuție semnificativă la filtrarea și transmiterea mesajelor în comunitățile lor. L'Oréal este o companie fondată pe principii etice puternice și pe colaborări cu parteneri care susțin aceeași conduită bazată pe respect și integritate. De aceea, credem că avem responsabilitatea de a le împărtăși expertiza noastră, de a-i susține și de a-i ajuta să se dezvolte.

Beauty Vlogging School le oferă vloggerilor la început de drum, pasionați de industria frumuseții, șansa de a învăța cum își pot îmbunătăți munca, în mod autentic și responsabil, de la cei mai buni profesioniști din domeniu.

Cea de-a noua ediție Beauty Vlogging School 2022 va pune la dispoziția participanților cursuri dedicate îngrijirii personale și înfrumusețării, precum și sesiuni și demonstrații practice pentru crearea unui conținut de calitate. Participanții vor avea acces la cursuri despre importanța autenticității conținutului promovat pe rețele de social media și a construirii unei comunități educate, care le oferă consumatorilor informații corecte, relevante și utile despre frumusețe, cât și cursuri dedicate unor comportamente ancorate în valori și principii responsabile. Ediția de anul acesta își propune să le vorbească deschis participanților și despre gestionarea emoțiilor atunci când se confruntă cu discursuri și reacții de ură, în mediul online.

De la profesorii Școlii de Beauty Vlogging, creatorii de conținut vor primi sfaturi tehnice de fotografie și filmare și vor învăța cum să își construiască și promoveze imaginea pe rețelele sociale. Toate cursurile despre îngrijirea pielii, machiaj, ingredientele produselor și tehnici audiovizuale vor fi însoțite în mod constant de feedback-uri personalizate pe materialele create în urma sesiunilor.

Ne bucurăm că este al nouălea an în care reușim să organizăm proiectul Beauty Vlogging School. Pentru noi, a devenit o tradiție ca toamna să ne concentrăm toată atenția pe implicarea noastră ca lideri în industria frumuseții în a îmbunătăți calitatea conținutului despre frumusețe, din România. De la an la an, ne dorim să includem conținut suplimentar în cursurile școlii, direct conectat cu realitatea și contextul macro în care ne desfășurăm activitatea. Cu ajutorul unor profesioniști recunoscuți, anul acesta aducem în plus o mai mare atenție către fake news și capacitatea de a putea discerne informația corectă de cea înșelătoare, precum și cursuri de inteligență emoțională, gestionarea emoțiilor, empatie online în perioade încărcate puternic emoțional sau în cele de criză.”, a declarat Raluca Duță, Chief Marketing Officer, L'Oréal România. 

Premiile ediției 2022

Pe lângă informațiile valoroase, L'Oréal România și partenerii acestei ediții le-au pregătit participanților o serie de premii la care pot ajunge cu ajutorul punctelor obținute în urma activității lor în școală. Câștigătorul Beauty Vlogging School 2022 va primi MARELE PREMIU: un smartphone Samsung Galaxy Z Flip4 5G, un interviu sau un articol în Alist Magazine și multe produse ale brandurilor L'Oréal: Garnier, CeraVe, La Roche Posay, Vichy, Lancôme, L'Oréal Paris, Maybelline New York, L'Oréal Professionnel, Kérastase, Biotherm. 

Înscrierea la ediția 2022

Participanții se pot înscrie la cea de-a noua ediție a Școlii de Beauty Vlogging până pe 6 noiembrie (inclusiv), pe platforma online beautyvloggingschool.loreal.ro, urmând o serie de pași:

  • Candidații trebuie să încarce pe canalul lor de YouTube, în mod public, un scurt video (de minimum 30 de secunde, maximum un minut și jumătate) în care să povestească cum au descoperit că vor să fie creatori de conținut și ce îi determină să își dezvolte pasiunea.
  • Cel de-al doilea pas este să denumească video-ul „Înscriere L’Oréal Beauty Vlogging School 2022 – username-ul lor”.
  • În continuare, ei trebuie să intre pe website și să înscrie link-ul în concurs.
  • De asemenea, tot aici, vor adăuga link-urile conturilor lor publice de Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok).

Condițiile de participare 

Candidații trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniți până la data de start a competiției; domiciliul sau reședința trebuie să fie în România (chiar și dacă este temporară); să nu mai fi participat la o altă ediție Beauty Vlogging School; să se asigure că fiecare dintre conturile de Social Media înscrise are mai puțin de 50K de urmăritori sau abonați și că cel puțin unul dintre ele are o vechime mai mare de 6 luni. De asemenea, este necesar ca ultima postare uploadată pe cel puțin unul dintre conturile menționate să fie mai recentă de două săptămâni, excluzând postarea de înscriere în concurs.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related