Peste 130 de invitați și 4 branduri prezente la al doilea eveniment din seria #Colors. Cum a fost ediția #VERDE

Peste 130 de invitați și 4 branduri prezente la al doilea eveniment din seria #Colors. Cum a fost ediția #VERDE

Comunitatea eco-fashion Nu mai port, fondată în 2020, dedicată sustenabilității și dezvoltată de Claudia Penda Nicolau până la peste 50.000 de membri cu atitudine responsabilă față de mediu, continuă suita de evenimente #Colors, cu o petrecere #VERDE.

Dacă în prima ediție #Colors, membrele comunității-fenomen au sărbătorit și s-au identificat cu atributele culorii MOV, al doilea eveniment #Colors a fost dedicat culorii VERDE. Peste 130 de membre ale comunității Nu mai port s-au întâlnit pentru a socializa, interacționa și testa câteva branduri cu ADN verde, în cel mai verde spațiu indoor din București, restaurantul Pescăruș de pe malul lacului Herăstrău.

"Am avut alături de noi la acest eveniment,  parteneri din comunitatea Nu mai port care au în ADN-ul lor, verdele, sub orice formă. Din motive evidente, culoarea verde reprezintă natura și mediul, iar mai abstract, desigur, înțelepciune, starea de bine, optimism- tocmai lucrurile pe care le promovăm și noi zi de zi. Dacă Nu mai port este despre un stil de viață sustenabil, în armonie și echilibru, tocmai aceste atribute au fost sărbătorite și la #Verde, iar energia comunității a fost molipsitoare și de data aceasta. Abia așteptăm următoarele ediții #Colors, sperăm să avem parte de evenimente la fel de intense și bine primite ca primele 2. Acum, de exemplu, pregătim cu bucurie și entuziasm petrecerea dedicată culorii #Roșu, programată în februarie 2023", precizează Claudia Nicolau-Penda, Comunity Manager Nu mai port.

Astfel, sub umbrela wellbeing-ului, sustenabilității și consumului responsabil, cel mai recent eveniment #Colors a reunit 4 branduri care se identifică cu atributele culorii verzi. Un astfel de partener este LG, care sub sloganul Life is good promovează calitatea, sustenabilitatea și inovația în tehnologie.

Iar pentru că starea de bine vine cu zâmbete largi și bucurii, Dental Mall, magazin online de consumabile și echipamente premium pentru cabinetele stomatologice, a invitat participanții la o discuție despre dinți și zâmbete, a răspuns la întrebări și curiozități și a oferit spre testare membrelor comunității Nu Mai Port produse Opalescence pentru albirea dinților.

Odată stabilit că Viața este Bună și ce înseamnă o dantură sănătoasă, Complice.ro, curator de experiențe pentru persoane fizice și companii, a povestit participantelor despre experiențele care ne bucură, care ne ajută să ne relaxăm sau, din contră, să ieșim din zona de confort. Și ca să testeze pe pielea lor puterea experiențelor, sub îndemnul #experinețenulucruri, membrele comunității Nu mai port au fost invitate să-și creeze, cu ajutorul unui barman cu experiență, propriul cocktail verde.

Iar pentru că această ediție a fost despre consum responsabil, Cash Club a explicat participantelor la eveniment cum pot economisi ușor și eficient, în doar câteva click-uri.

Printre susținătorii evenimentului se mai numără Choco Crush, cofetărie artizanală care a asigurat deliciile naturale, Robert Mirea Films care a imortalizat momentele verzi și Perwoll, promotor al sustenabilității și susținător al conceptului #Rethink Fashion, prin grija pentru culori și țesături.

Concept inovativ și original care atrage atenția, Colors reprezintă o suită de evenimente care au ca obiectiv crearea unei relații cu brandul prin interacțiuni atipice și generare de conținut asociat brandului.

Suita de evenimente #Colors sărbătorește culorile reunind comunitatea eco-fashion Nu Mai Port și branduri în ton cu nuanța evenimentului. Primul eveniment #Colors a fost dedicat culorii #MOV și a avut loc în septembrie 2022, urmat de evenimentul #VERDE, în noiembrie 2022.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related