[New in town] Iulian Crăciun: HoReCa a devenit mai strategică, mai precaută și mai dornică. Dornică să ofere și altceva decât cantitativ

[New in town] Iulian Crăciun: HoReCa a devenit mai strategică, mai precaută și mai dornică. Dornică să ofere și altceva decât cantitativ

Povestea locului a început de la nevoia unui spațiu în care artiști din toate zonele să se poată expune prin creațiile lor. Liber, într-un mediu prietenos, nonconformist. Pentru ca experiența clienților să fie completă, fondatorii Le Croc, au creat un meniu cu preparate din ingrediente locale și un vibe de „acasă”. Oaspeții care le trec pragul vin la sfârșitul serilor de petreceri și îi îmbrățișează pe oamenii pub-ului, drept mulțumire pentru ospitalitate și distracție.

Împreună cu echipa Le Croc, Iulian Crăciun duce mai departe unul dintre visurile soției sale Alina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related