Un vis devenit realitate. Starbucks România are un nou Campion Barista

Un vis devenit realitate. Starbucks România are un nou Campion Barista

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, și-a desemnat Campionul Barista Starbucks România 2023, Paul Oprea. Paul a participat în finala naţională desfășurată în cafeneaua Starbucks Reserve din București, alături de alți patru pasionaţi ai cafelei Starbucks din toată țara.

„Să devin campionul Starbucks Barista este un vis devenit realitate. Am perseverat în fiecare an şi am ajuns mai aproape de visul meu. Sunt onorat şi emoţionat că voi reprezenta România în următoarea etapă a competiţiei. Abia aştept să învăţ şi mai mult şi să le arăt tuturor ce înseamnă, de fapt, pasiunea pentru cafea. Mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut”, menţionează cu zâmbetul pe buze Paul.

Prima probă a competiţiei a fost Coffee Tasting. Participanții au prezentat o degustare profesională a unei cafele Starbucks Core, prin tragere la sorți, argumentând și interpretând procesul de preparare, de alegere a cafelei.

Pentru o degustare de barista trebuie să aveţi în vedere patru pași importanți: miros, sorbire, localizare și descriere. În primul rând, miros! Miroși întotdeauna o cafea înainte de a o gusta. Inspiri adânc. Gura ta poate distinge cinci gusturi – dulce, sărat, amar, acru și umami – dar nasul tău poate diferenția un trilion de arome! Următorul pas este sorbirea. Ia o gură bună și zgomotoasă din cafea. Vei simţi toate aromele. Acum, localizează. Gândește-te la felul în care se simte cafeaua. Unde pe limba ta experimentezi aromele? Și, în sfârșit, dar vital, descrie. Ce cuvinte ai alege pentru a descrie experiența ta de degustare?

În cadrul celei de-a doua probe, Latte Art, pasionaţii de cafea şi-au manifestat priceperea de a face o cafea cu lapte alternativ – o provocare și mai mare. Participanţii de anul acesta au ridicat ștacheta, făcând munca juriului Starbucks experimentat și mai dificilă. După entuziasmul semifinalelor, finaliștii s-au întrecut pentru titlul de Campion în Marea Finală, în timp ce partenerii, colegii i-au aplaudat şi susţinut live.

„Înca de la început Paul s-a remarcat prin unicitate, fiind primul partener din echipa noastră care s-a autopropus în programul Spread your wings; Eram în momentul în care aveam nevoie de un nou KP în echipa, iar el, a făcut un pas în față, alăturându-se competiției. Acum, aproape de aniversarea în muncă de 5 ani, este un product manager cu experiență, un assistant store manager în training, un store manager wanna be, un coffee master, dar mai puternic de atât, este liderul nostru în lumea cafelei! Îmi place să glumesc spunând că acum avem stele Michelin - cu un campion în cafenea, atât de devotat și dedicat experienței Starbucks pe care ne place să o oferim oaspeților cu toate resursele pe care le avem”, spune Adina Zaharia, store managerul care lucrează zilnic cu Paul.

Paul va reprezenta România la următoarea etapă internațională a competiției Starbucks Barista, la Londra, unde va concura cu alți campioni Starbucks din întreaga regiune EMEA.

Campionatul de barista organizat de Starbucks nu reprezintă doar ocazia pentru ca partenerii să îşi evidenţieze abilitățile și arta preparării cafelei, ci oferă și o oportunitate de a crea momente de conexiune și de povestire la cafea și îmbrățișează misiunea și valorile Starbucks. Inspirat de parteneri  și de pasiunea lor pentru cafea, acest eveniment anual este cu adevărat o platformă pentru a sărbători angajamentul lor de a lucra pentru a asigura un viitor durabil al cafelei pentru toți.

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, cu un portofoliu format din brand-uri de top din 25 de țări. AmRest operează rețeaua de peste 2350 restaurante ale brand-urilor în franciză, precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și brand-urile proprii La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. În completare, compania  Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related