Au fetele suficient timp pentru a fi creative? Este momentul să le susținem de Ziua Internațională a Fetelor

Au fetele suficient timp pentru a fi creative? Este momentul să le susținem de Ziua Internațională a Fetelor
  • Noul studiu LEGO® ne arată că fetele dedică mai puțin timp activităților creative decât băieții (9,5 ore vs. 11,8 ore pe săptămână - fete vs. băieți), iar acest lucru se întâmplă fie din motive financiare, fie din lipsă de timp sau de sprijin din partea părinților.
  • Cu ocazia Zilei Internaționale a Fetelor, Grupul LEGO le reamintește tuturor părinților importanța implicării acestora în interesele și pasiunile fetelor.

Fetele merită la fel de multă încurajare pentru toate eforturile și activitățile lor creative ca și băieții. În acest sens, datele recent publicate în „Studiul Kantar - Părinții fetelor: Susținerea creativității” evidențiază mai multe informații cheie în ceea ce privește creativitatea fetelor. Ce moment mai bun pentru a explora aceste rezultate decât Ziua Internațională a Fetelor!

Problema cheie evidențiată de noul studiu este aceea că fetele se confruntă cu mai multe bariere decât băieții. În primul rând, ele primesc mai puțin sprijin - atât uman, cât și financiar. În plus, de la vârsta de 9 ani, fetele se simt mai puțin încrezătoare în sine și mai puțin calificate, ceea ce le limitează semnificativ creativitatea. Sprijinirea fetelor în creativitatea lor este esențială și poate avea o relație directă cu interesele lor. Conform studiului LEGO Play Well* realizat de LEGO Group în 2022 în rândul părinților, 94% dintre aceștia recunosc valoarea pe care o are joaca cu seturile și piesele LEGO în a-i ajuta pe copii să își dezvolte creativitatea.

Majoritatea părinților consideră că alegerea unor hobby-uri potrivite pentru copiii lor are un impact pozitiv asupra viitorului lor, și, totuși, 34% dintre părinți și-au descurajat copilul de la un hobby sau interes. În mod revelator, motivul acestei descurajări diferă în funcție de sex: de exemplu, 35% dintre părinții fetelor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani consideră că un hobby nu va contribui în mod semnificativ la viitorul lor. În timp ce 47% dintre părinții băieților din același interval de vârstă au descurajat aceste activități, în principal din motive financiare.

Cu ocazia Zilei Internaționale a Fetelor, suntem mândri să ne reafirmăm angajamentul continuu de a sprijini fetele din întreaga lume în dezvoltarea creativității lor prin intermediul numeroaselor game de seturi LEGO. Conform datelor analizate, acoperim un număr semnificativ de interese actuale ale fetelor, cum ar fi seturile de construcții (31%) sau povestirile și jocurile de rol (25%), gaming-ul (36%), arte manuale (32%) sau animalele pe care copiii le îndrăgesc.

Storytelling-ul, Jocurile de rol

LEGO® Friends Centrul comunitar din orașul Heartlake (41748)

Copiilor le va plăcea să exploreze poveștile despre prietenie și varietatea de hobby-uri prin diferitele zone ale centrului comunitar recent deschis.

LEGO® Friends Grajdul pentru cai al lui Autumn (41745) 

Îi bucură pe micii iubitori de cai. Copiii pot îngriji caii și îi pot înhăma la trăsură, înainte de a pleca la o plimbare. De asemenea, vor face cunoștință cu multe personaje.

LEGO® Disney Princess™ Aventura supremă de la castel (43205) 

Acest set detaliat crește încrederea copiilor pe măsură ce îl construiesc, apoi stârnește imaginația și creativitatea pe măsură ce aceștia joacă în propriile lor povești.  

LEGO® Harry Potter™ Spiridușul de casă Dobby™ (76421) 

O idee magică de cadou pentru copiii cu vârste de peste 8 ani și pentru orice colecționar de suveniruri Harry Potter. Figurina construită din cărămizi LEGO, ușor de recunoscut, include un cap ce poate fi mișcat pentru a-i conferi diferite înfățișări, precum și brațe și degete mobile, astfel încât Dobby să poată ține în mână accesoriile emblematice incluse.

LEGO® Harry Potter™ Expecto Patronum (76414) 

O idee inspirată de cadou pentru fanii creativi ai lui Harry Potter, setul include o mini figurină Remus Lupin și o mini figurină Harry Potter cu un nou element accesoriu pentru baghetă - atașați elemente LEGO la baghetă pentru a crea un efect de „vrajă”.

Gaming

LEGO® Minecraft® Refugiul urșilor panda (21245) 

Copiii construiesc o casă panda supradimensionată în care pot participa la misiuni creative Minecraft®, se pot lupta cu inamicii și pot avea grijă de animale. Distracție garantată pentru fanii panda din Minecraft®. 

LEGO® Minecraft® Căsuța albinelor (21241)

Jucătorii își folosesc abilitățile creative de construcție Minecraft pentru a construi o casă în formă de albină. Un acoperiș detașabil oferă acces ușor la interior. La exterior există fagure de miere de recoltat din stupi, culturi de crescut la fermă și dușmani periculoși de care să te aperi.

Arte manuale 

LEGO® Classic Distracție creativă cu neoane (11027)

Cu sugestii de modele care se construiesc rapid și distracție nesfârșită prin construcțiile libere care pot ieși din acest set atrăgător, constructorii în devenire cu vârsta de peste 5 ani vor fi inspirați să își satisfacă pasiunea pentru arte și design.

Animale 

LEGO® Creator 3-în-1 Iepure alb (31133)

Copiii se pot bucura de 3 experiențe diferite de construcție și joacă cu acest set LEGO Creator 3-în-1. Pot construi un iepuraș de jucărie și apoi îl pot reconstrui într-un frumos papagal cockatoo care mănâncă semințe, sau o focă albă adorabilă care ia o gustare din pește.

LEGO® Creator 3-în-1 Câini adorabili (31137) 

Copiii pot construi un beagle, un pudel și un labrador, îi pot reconstrui într-un schnauzer în miniatură și un carlin, sau îi pot transforma într-un husky și un teckel cu părul lung.

Toate rezultatele din raport („Studiul Kantar - Părinții fetelor: Sprijin pentru creativitate”), au fost colectate de la un total de 600 de părinți de copii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, din 6 țări, în septembrie 2023.

LEGO® Play Well 2022 - Un studiu global despre joacă realizat de LEGO Group, bazat pe rezultatele cercetării LEGO® Play Well din 2018 și 2020, care prezintă percepțiile părinților și ale copiilor cu privire la beneficiile jocului în familie, preferințele de joacă ale copiilor, abilitățile orientate spre viitor și învățarea prin joc. Toate rezultatele studiului, dacă nu se specifică altfel, au fost colectate de la un total de 32.781 de părinți și 24.593 de copii cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, prin intermediul unui sondaj cantitativ online de 20 de minute, realizat pe 35 de piețe la începutul anului 2022.

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, ce are la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.  

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele fiind derivat din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă bine”. LEGO Group este în continuare o companie de familie, cu sediul în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume. 

Personajele, numele și indiciile aferente din WIZARDING WORLD sunt © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. WB SHIELD: © & ™ WBEI. Drepturi de publicare © JKR. (s22)

© Disney
© 2023 Mojang AB. Toate drepturile sunt rezervate. Minecraft, logo-ul Minecraft, logo-ul Mojang Studios și logo-ul Creeper sunt mărci comerciale ale grupului Microsoft.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related