Finalul de an generează vânzări de aproape jumătate de milion de euro pentru Floria.ro. Vârf de comenzi pe zona corporate la sfârșitul lui noiembrie

Finalul de an generează vânzări de aproape jumătate de milion de euro pentru Floria.ro. Vârf de comenzi pe zona corporate la sfârșitul lui noiembrie

Floria.ro, florărie de referință pe piața de retail online și floristică din România, estimează vânzări de aproape 500.000 Euro în ultimul trimestru al anului, în creștere cu 15% față de aceeași perioadă din 2022. Pe segmentul corporate, vârful vânzărilor se atinge la sfârșitul lui noiembrie, în timp ce pe segmentul individual, cele mai multe comenzi sunt plasate cu ocazia celor mai importante sărbători din trimestru- Sf. Mihai & Gavril, Sf. Andrei, Sf. Nicolae, dar și în săptămâna premergătoare Crăciunului.

În ultimul trimestru al anului, reprezentanții florăriei online estimează vânzări de aproape 500.000 euro, în creștere cu cel puțin 15% comparativ cu ultimul trimestru al anului trecut.  Motoarele creșterii estimate sunt extinderea ofertei de buchete si aranjamente de flori și a colecției de produse și cadouri specifice perioadei, dedicate zonei corporate.

După perioada de concedii și vacanța de vară, ultimul trimestru al anului aduce o revitalizare a vânzărilor și un interes crescut din partea clienților noștri. Observăm o creștere semnificativă a volumului de comenzi încă de la începutul lui octombrie, dar, mai ales, spre finalul trimestrului, odată cu aniversările onomastice și sărbătorile de iarnă. Am extins și diversificat ofertele, atât pe segmentul business, cât și pentru clienții individuali, ne așteptăm la un vârf de comenzi la începutul lui decembrie. Am extins de asemenea zona de cadouri care se pot adăuga lângă buchetul de flori. Vorbim aici de lumânări parfumate, torturi, ciocolată, macarons, vin, cărți etc”, spune Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Cei mai mulți clienți business ai Floria se orientează spre aranjamente florale specifice sărbătorilor de iarnă, care conțin elemente naturale, de la lemn și conuri de brad la batoane de scorțișoară și fructe uscate, cu accent pe citrice. Printre noutățile colecției de sărbători, se numără buchetele cu flori stabilizate și cu bumbac. În ceea ce privește cromatica, designerii Floria propun pentru sezonul rece tonuri tradiționale de alb și verde, cu accente de roșu, date de trandafiri, crăciunițe sau mere.

 

Livrare de buchete, decoruri florale personalizate, dar și flori pentru acasă

În acest sezon Floria a diversificat și portofoliul de buchete de flori ambalate în cutie. A fost un serviciu foarte bine primit de clienți, lansat pe fondul creșterii gradului de recurență a comenzilor plasate de clienții care își doresc flori pentru acasă sau la birou.

Produsele din această selecție oferă clienților multiple beneficii, de la preț mai avantajos, la disponibilitate, indiferent de localitate. Buchetele sunt livrate de o companie de curierat, în termen de 24-48 ore de la plasarea comenzii, într-un ambalaj rezistent, gândit astfel încât să fixeze buchetul de flori, pentru a nu se deteriora în timpul transportului. Florile ajung proaspete la destinație, fiind însoțite de o rezervă de apă.

Pentru zona corporate, Floria lucrează în mod uzual cu precomenzi și oferte personalizate, în care de cele mai multe ori se combină florile cu cadourile tradiționale precum vin, cozonaci, bomboane, macarons sau alte delicatese. Valoarea medie a unui cadou de Crăciun pe segmentul corporate se situează în jurul a 250-300 lei/persoana.

"Ținem cont de preferințele clienților și mizăm pe eleganță prin simplitate, minimalism și elemente naturale. De asemenea, avem un produs la cerere, decor de Crăciun pentru acasă sau la birou, personalizat în cele mai mici detalii de un designer floral. Este un produs pentru care avem deja solicitări de la începutul lui noiembrie", precizează Marina Popescu.

 

Coșul mediu, 310 lei

La nivel de an, în ceea ce privește numărul de comenzi cele mai importante sărbători sunt 1-8 martie, 14 februarie și finalul de an. Comanda medie plasată în primele 10 luni ale acestui an înregistrează o creștere de 13% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și se situează în jurul valori de 310 lei.

Cele mai multe comenzi la nivel național s-au livrat în București, Constanța, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov, iar aranjamentele florale care conțin trandafiri alături de elemente exotice sau flori mai puțin obișnuite au fost preferatele clienților.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură livrare de luni până duminică, națională și internațională, servicii de livrare elegante și discrete, precum și felicitare cadou gratuită.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piața, Floria.ro este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței din România. În cei 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români, asigurând un serviciu de livrare rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toata tara. 

Floria.ro a primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, in cadrul Galei Premiilor de e-Commerce, iar de două ori titlul Cea mai buna florărie online si Cel mai bun magazin online din Romania. Încă de la înființare, dar mai ales în ultimii ani, Floria.ro a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colturile lumii. 

Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related