L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă

L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă

CEO-ul Grupului, Nicolas Hieronimus, a dezvăluit tehnologia câștigătoare a premiului CES® 2024 pentru inovație în cadrul discursului său de deschidere, susținut pentru prima dată de o companie de beauty.

În cadrul CES® 2024, L’Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro, un instrumet de uscare a părului de ultimă generație, conceput împreună cu experți ai domeniului de styling, atât pentru profesioniștii din domeniul frumuseții, cât și pentru consumatorii din toată lumea. Dezvoltat împreună cu Zuvi, un start-up de hardware înființat de ingineri de drone și oameni de știință lideri în domeniu, AirLight Pro îmbină tehnologia de lumină infraroșie cu vântul pentru a îngriji părul, asigurând un par vizibil mai neted și hidratat*[1], în timp ce usucă părul mai rapid*[2] cu ajutorul unui flux de căldură optimizat pentru mai multe tipuri de păr, consumând cu până la 31% mai puțină energie*[3]. 

Nicolae Hieronimus, CEO al Grupului L’Oréal, a dezvăluit tehnologia câștigătoare a premiului CES® 2024 pentru inovație și a detaliat investițiile strategice ale companiei în Beauty Tech în timpul discursului său de deschidere:

“De 115 ani, L’Oréal a folosit știința pentru a inova și a oferi consumatorilor experiențe de frumusețe de neuitat, care le îndeplinesc aspirațiile individuale de frumusețe. Cu AirLight Pro, în parteneriat cu Zuvi, demonstrăm că tehnologia poate crește performanța frumuseții, îngrijind nevoile multiple ale părului și reducând impactul asupra mediului. Acesta este viitorul frumuseții pe care ne propunem să-l creăm.”

 

Prezentare AirLight Pro

L'Oréal, o companie expertă în îngrijirea părului de la nivel celular până la fibre pentru fiecare tip de păr (creț, drept și ondulat), a colaborat cu startup-ul de hardware Zuvi pentru a dezvolta și furniza un instrument de uscare a părului de ultimă generație atât profesioniștilor în frumusețe, cât și consumatorilor din întreaga lume, care se concentrează pe îngrijirea părului prin intermediul tehnologiei inovatoare.

Mingyu Wang, fondator și CEO al Zuvi, a declarat: “Misiunea Zuvi este să contribuie la dezvoltarea lumii prin lansarea de noi tehnologii și prin inovare pentru viitor. Cu expertiza noastră în optică, aerodinamică și design pentru electronice de larg consum, am creat un produs excepțional. Suntem extrem de mândri de munca depusă până în prezent , iar, acum, având un partener precum L’Oréal, o companie cu peste 100 de ani de experiență în îngrijirea părului și frumusețe, putem duce produsele noastre la următorul nivel. Atât în prezent, cât și în viitor, vom continua să dezvoltăm împreună tehnologii de frumusețe inovatoare.”

Aplicând tehnologia patentată LightCare™ la un uscător de păr, Zuvi a dezvoltat un produs de primă generație care utilizează lumina infraroșie și vântul de mare viteză pentru a usca eficient apa de pe suprafața părului, lăsând umiditatea internă în firele de păr.

O echipă de peste 100 de ingineri, designeri, stiliști și oameni de știință din cadrul Diviziei de Cercetare și Inovare L’Oréal și din cadrul Zuvi a contribuit la designul de ultimă generație al AirLight Pro, dezvoltând un instrument de uscare a părului de calitate profesională care depășește barierele de performanță. AirLight Pro oferă un păr cu până la 33% mai hidratat*[4], cu până 59% mai neted*[5], timpi de uscare mai rapizi și o experiență a utilizatorului îmbunătățită, bazată pe feedback de la stiliști de păr profesioniști de top. De asemenea, aparatul consumă cu până la 31% mai puțină energie*[6].

Spre deosebire de uscătorul de păr cu încălzire convențională, doar cu tije termice, AirLight Pro este echipat cu un motor special cu 17 lame, de mare viteză și folosește tehnologie cu infraroșu patentată*[7], alimentată de becuri cu tungsten-halogen, conceput pentru uscarea rapidă a părului, evitând căldura excesivă. Prin uscarea eficientă a apei de pe suprafața părului, umiditatea din interiorul șuvițelor de păr este menținută, rezultând un păr neted și strălucitor. 

Testat de L’Oréal pe peste 500 de persoane cu mai multe tiprui de păr, AirLight Pro este conceput pentru a se adapta nevoilor individuale ale utilizatorilor. Hardware-ul, firmware-ul și aplicația funcționează perfect pentru a face posibil ca fiecare utilizator să personalizeze setările pentru nevoile individuale.

“De peste un deceniu, Divizia de Research și Inovație a Grupului a creat o nouă știință a frumuseții bazată pe tehnologie: Augmented Beauty. Această tehnologie răspunde cu adevărat tuturor nevoilor consumatorilor, având rezultate de neegalat. Cu peste 150 de brevete depuse, AirLight Pro întruchipează perfect această descoperire în frumusețe, aducând, pentru prima dată, o soluție pentru uscare în timp ce îngrijește părul și planeta.”, a declarat Barbara Lavernos, Deputy CEO responsabil de Cercetare, Inovare și Tehnologie în cadrul L’Oréal.

L’Oréal a făcut o investiție minoritară în Zuvi prin fondul său corporativ de risc, BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development.

AirLight Pro va fi lansat în SUA anul acesta, sub brandul L’Oréal Professionnel, atât pentru profesioniștii în frumusețe, cât și pentru consumatori.

“În calitate de marcă cu un puternic istoric de lider și partener de încredere al știliștilor de păr din 1909, LOréal Professionnel a contribuit mereu la dezvoltarea industriei profesionale prin inovațiile sale pioniere. Suntem încântați să colaborăm cu Zuvi și să inventăm noua generație a uscătorului de păr. Alimentat cu lumină infraroșie, AirLight Pro oferă performanțe profesionale pentru toate tipurile de păr, cu un consum de energie semnificativ redus. Acest aparat este noul partener perfect al tuturor stiliștilor de păr!”, a declarat Anne Machet, General Manager L'Oréal Professionnel.

Notă: Statisticile incluse se bazează pe studii de revendicare efectuate pe AirLight Pro în Uniunea Europeană.  

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

L’Oréal Professionnel oferă expertiză profesională în frumusețe, bazându-se pe cei peste 110 ani de cunoștințe și suport oferit saloanelor de coafură. În calitatea  celui mai important brand profesional din lume pentru saloanele de coafură, brandul este partener cu 1,5 milioane de stiliști, fiind prezent în peste 300.000 de saloane la nivel global. Portofoliul său extins este alcătuit din game complete de îngrijire a părului, care se adresează tuturor tipurilor de păr, vopsele de păr, precum și accesorii tehnologice de frumusețe.

Acționând în acord cu angajamentele ambițioase de sustenabilitate în conformitate cu programul L’Oréal For The Future, L’Oréal Professionnel oferă, în 66 de țări, cele mai bune produse din punct de vedere al științei din spatele acestora, calității, eficacității și responsabilității față de mediu. Marca este vândută prin toate canalele online și offline (saloane de coafură, retaileri și comerț electronic).

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

[1] Test instrumental, comparativ cu părul uscat natural
[2] Comparativ cu același uscător de păr fără lumina infraroșie
[3] Test instrumental, comparativ cu uscătoarele de păr premium 
[4] Test instrumental, comparativ cu părul uscat natural
[5] Test instrumental, comparativ cu părul uscat natural
[6] Test instrumental, comparativ cu uscătoarele de păr premium
[7] Brevet SUA                                                                                      

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related