[Noii antreprenori] Ana Maria Bumbu: Am început însă să văd moda ca pe ceva mult mai amplu atunci când mi-am scris lucrarea de licență și am abordat în lucrare tema sustenabilității

[Noii antreprenori] Ana Maria Bumbu: Am început însă să văd moda ca pe ceva mult mai amplu atunci când mi-am scris lucrarea de licență și am abordat în lucrare tema sustenabilității

În 2021, la doar 23 de ani, Ana Maria Bumbu a intrat în lumea antreprenoriatului, deși spune că nu prea știa exact ce implică acest lucru și nici azi nu este convinsă că a înțeles pe deplin. Totuși, și-a creat un brand de haine pentru femei, pe care le lucrează cu răbdare și iubire. Din țesăturile care rămân în urma procesului de producție a scos și o colecție de jucării. Le oferă clienților săi, în schimbul unei donații și dă mai departe sumele obținute către asociații nonguvernamentale.

Brandul SMOOSH a apărut din dorința ei de a se exprima prin creație, fiindcă spune despre ea că este o fire introvertită.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related