Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei de reciclare dezvoltată alături de PENNY și Tetra Pak

Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei de reciclare dezvoltată alături de PENNY și Tetra Pak

Danone România, PENNY și Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce s-a derulat în toate magazinele PENNY din țară. Numarul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone și PENNY să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024.

Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, PENNY și Tetra Pak  își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak și să le depună  la casele de marcat din magazinele PENNY  la nivel național. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au primit gratuit un produs Activia de băut.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.

În 2021, Danone România a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producția de iaurturi din gamele Danone,  Activia și Danonino de băut. Aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante. 

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la 3 ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante (Alpro), precum și cuprodusele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related