Floria.ro trece pragul de 10 milioane lei în 2023, cu creștere de 7,5%

Floria.ro trece pragul de 10 milioane lei în 2023, cu creștere de 7,5%

Floria.ro, florărie de referință pe piața de retail online din România, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 10.670.000 lei, în creștere cu 7.5% față de 2022. Creșterea a fost susținută de extinderea ofertei cu produse complementare buchetelor de flori, ce pot fi livrate la nivel național, dar și internațional, în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Valoarea medie a buchetelor de flori comandate în 2023 a înregistrat o creștere cu 5% comparativ cu 2022 și se situează la 300 lei, cu vârfuri în februarie, martie și finalul de an. Aranjamentele de flori care conțin trandafiri, urmate de frezii și hortensii rămân cele mai populare în 2023.

Clienții din corporate au plasat anul trecut mai multe comenzi de buchete de flori pentru înfrumusețarea birourilor, dar și pentru angajați sau parteneri, la ocazii speciale precum zilele de naștere, ziua numelui sau la aniversările legate de vechimea în companie.

Pentru livrările din 1 și 8 Martie, Floria înregistrează precomenzi încă de la începutul anului. Dacă până în 2019 comenzile erau livrate în special la birou, în prezent buchetele livrate în martie ajung doar în procent de cca. 40% în clădirile de birouri, restul de 60% fiind livrate acasă.

"Pe segmentul rezidențial, circa jumătate dintre livrările pentru aceste sărbători sunt precomenzi, dar pe segmentul corporate, având în vedere volumul, lucrăm exclusiv cu precomenzi, care beneficiază și de reduceri”, declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

În topul celor mai comandate flori de către companii în martie 2023, s-au numără lalelele, freziile, zambilele, minirosa și trandafirii, clienții optând pentru aranjamentele cu flori sau buchetele simple de 9-11 lalele sau în combinație cu frezii, tendință, care potrivit estimărilor Floria.ro, se menține și în 2024.

Aranjamentele florale care conțin trandafiri alături de elemente exotice sau flori mai puțin obișnuite au fost și preferatele clienților individuali în 2023. Freziile și hortensiile completează topul celor mai populare flori în 2023, fiind prezente în cele mai multe buchete comandate.

 

Comanda medie în 2023, 300 lei. Românii din străinătate, cu 25% mai generoși

Comanda medie plasată în 2023 a înregistrat o creștere cu 5% comparativ cu 2022 și se situează în jurul valorii de 300 lei, cu un vârf în februarie, martie și finalul de an. Dacă coșul mediu național se situează în jurul valorii de 300 lei și a fost similar cu media comenzilor plasate din București, în ceea ce privește comenzile plasate de românii stabiliți în afara țării, valoarea medie în 2023 a fost cu 25% mai mare decât media comenzilor din România.

Dacă pe plan național cele mai multe comenzi s-au livrat în București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov, pe plan internațional cele mai multe comenzi s-au livrat în Regatul Unit al Marii Britanii, State Unite ale Americii, Italia, Franța, Spania și Olanda.

În ceea ce privește numărul de comenzi, sexul feminin conduce detașat, 64% din totalul de comenzi în 2023 fiind plasate de femei. Pe grupe de vârstă, cea mai mare comandă medie pe teritoriul țării se înregistrează de la clienți între 35- 44 ani (319 lei).

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură livrare de luni până duminică, națională și internațională, discreție totală și felicitare cadou gratuită.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piață, Floria.ro este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței din România. În cei peste 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români, asigurând un serviciu de livrare rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara.

Floria.ro a primit de șase ori titlul de Floraria Online a Anului, în cadrul Galei Premiilor de e-Commerce, iar de două ori titlul Cea mai bună florarie online și Cel mai bun magazin online din România. Încă de la înființare, dar mai ales în ultimii ani, Floria.ro a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colțurile lumii.

Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related