Complice.ro își dublează afacerile în 2023, până la 850.000, pe fondul intensificării acțiunilor experiențiale ale companiilor pentru angajați

Complice.ro își dublează afacerile în 2023, până la 850.000, pe fondul intensificării acțiunilor experiențiale ale companiilor pentru angajați

Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii, încheie 2023 cu o cifră de afaceri de 850.000 Euro, în creștere cu 98% față de 2022. Dinamica pozitivă se datorează cu precădere segmentului corporate, unde Complice.ro marchează cel mai bun an de până acum. Pe segmentul rezidențial Complice.ro a înregistrat o creștere cu 50% a numărului de clienți. Experiența „zbor într-un simulator Boeing” a dominat în 2023 topul celor mai alese experiențe de către clienții Complice persoane fizice.

Se evidențiază o deschidere și mai mare atât din partea clienților rezidențiali, cât și corporate pentru adoptarea experiențelor. Astfel, clienții persoane fizice s-au bucurat de experiențele din portofoliul complice.ro sau le-au dăruit celor dragi, pe când persoanele juridice au integrat experiențele Complice în strategiile lor de marketing sau HR, pentru recompensarea, retenția și motivarea angajaților, clienților sau partenerilor de business. Astfel, în 2023, numărul total de comenzi a crescut cu peste 40%, iar valoarea medie a comenzii a ajuns la 540 Euro față de 390 Euro în anul precedent.

Ne-am propus pentru anul ce tocmai s-a încheiat să menținem un ritm accelerat de creștere a cifrei de afaceri și mizăm în continuare pe strategii de creștere care să ne ducă în 2024 peste pragul de 1 milion euro. Dezvoltarea portofoliului de opțiuni în regiune și la nivel de țară rămâne și în 2024 unul dintre obiectivele noastre. De asemenea, observăm o deschidere către experiențele internaționale- estimăm că acestea vor deveni din ce în ce mai accesate de clienți, care nu mai doresc doar să viziteze o destinație externă, ci să lege vizita de niște experiențe inedite”, precizează Oana Pascu, fondator Complice.ro.

 

Cele mai populare experiențe în 2023

Similar anilor trecuți, în topul experiențelor la nivel de an se remarcă preferința pentru experiențele ce implică adrenalină precum experiențe de driving ori zbor, pilotarea unui avion, zborul cu parapanta ori cu elicopterul, dar și experiențe de tip gourmet precum degustări private de vin la crame, de whiskey ori ateliere de bere craft, sau de relaxare, cum ar fi masaje sau terapia prin plutire, dar și travel, cu cazări în locuri inedite și exclusiviste.

Zborul într-un simulator Boeing este în 2023 experiența cea mai aleasă de clienții Complice persoane fizice, urmată de zborul cu avionul ușor și experiența de conducere a unei mașinuțe special preparate pe șosea. Top 5 cele mai populare experiențe în 2023 este completat cu o experiență gourmet, respectiv cazare și degustarea la o cramă și o experiență inedită de relaxare, mai exact terapia prin plutire.

 

Segmentul corporate, motor de creștere în 2023. 4 comenzi corporate din 5 - plasate de clienți recurenți.

Complice.ro marchează în 2023 cel mai bun an pentru segmentul corporate.  Astfel, numărul de companii care au ales experiențele în strategia de recompensare, retenție și motivare a angajaților a crescut cu peste 20%, iar valoarea medie a comenzilor corporate a crescut de peste 2 ori până la 4500 Euro. Cele mai multe solicitări au venit de la companii din domeniile IT, retail si industrii creative, iar 80% dintre comenzi provin de la clienți recurenți.

„Tendințele în muncă pentru 2024, conform studiilor și rapoartelor lansate la sfârșitul anului 2023, arată că ne aflăm într-un moment de cotitură pentru redefinirea relației cu munca. Cultură organizațională intră pentru prima dată în Topul Priorităților în HR, direct pe locul 2. Aducerea oamenilor împreună, apropierea de valorile companiei, creșterea gradului de apartenență devin mai importante ca oricând”, spune Oana Pascu, fondator Complice.ro.

La nivelul activității Complice, în 2023 s-a simțit nevoia tot mai stringentă a companiilor de a crea contextul pentru a aduce oamenii împreună, de multe ori chiar la birou. A fost anul cu cele mai multe evenimente corporate cu componente experiențiale. Fie că vorbim despre teambuilding-uri, lansări, aniversări, ateliere creative, evenimente tematice pentru angajați sau parteneri, fiecare experiență gândită de echipa Complice.ro, la birou sau în afara lui, este concepută pentru a stimula creativitatea, a consolida relațiile și cooperarea între participanți, dar și de a aduce un suflu nou la locul de muncă.

Cele mai alese experiențe de grup, în 2023 rămân acțiunile inedite și antrenante de treasure hunt în orașe, parcuri sau păduri, activitățile creative de construit în echipă, atelierele de cupaje ori degustările private în echipă, toate având ca obiectiv conectarea oamenilor și stimularea creativității.

Pachetele flexibile, cu mai multe experiențe din care destinatarul o alege pe cea preferată, într-un buget predefinit -Flexibox – rămân în topul preferințelor atât pentru cadourile personale, cât și pentru cadourile ori premiile corporate.

Pe baza feedback-ului pozitiv și a ratei mari de adopție a acestor pachete, pentru 1-8 martie, Complice.ro propune clienților pachete de tip Flexibox special concepute pentru EA, ce includ experiențe din zona de relaxare și deconectare, dar și experiențe ce implică adrenalină ori experiențe gourmet sau aventură.

Complice.ro este curator de experiențe care creează contexte pentru ca fiecare din noi să ne bucurăm de viață experimentând activități inedite sau aprofundând pasiuni mai vechi. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona B2C (experiențe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalină și multe altele) pentru cei care își doresc să adune și să ofere de-a lungul vieții amintiri, nu obiecte.

În cei peste 8 ani de când activează pe piața, Complice.ro a livrat mai mult de 5.000 de experiențe inedite pentru clienți pe segmentele B2B si B2C, dintr-un portofoliu care include peste 300 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țării și chiar de peste hotare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related