Kaufland România: 27.000 de premii pentru peste 1000 de școli înscrise în „Viitorul începe acum”

Kaufland România: 27.000 de premii pentru peste 1000 de școli înscrise în „Viitorul începe acum”

Kaufland România anunță rezultatele finale ale campaniei „Viitorul începe acum”, un proiect destinat îmbunătățirii infrastructurii educaționale, prin modernizarea și tehnologizarea sălilor de clasă din România.

Pe parcursul campaniei, peste 1000 de școli s-au înscris pe platforma viitorulincepeacum.ro, pentru a beneficia de sprijinul oferit, strângând puncte prin intermediul bonurilor de cumpărături din magazinele Kaufland. Efortul colectiv al profesorilor, părinților și elevilor a permis instituțiilor de învățământ să achiziționeze peste 27.000 de produse și echipamente esențiale pentru procesul educațional, precum: computere, monitoare, piese de mobilier, seturi de laborator și articole sportive.

„Încheiem campania «Viitorul începe acum» mândri de rezultatele obținute și de progresul înregistrat în modernizarea școlilor din România. Mulțumim tuturor celor care au contribuit la acest succes și care au demonstrat că, împreună, putem face diferența”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Lansată inițial în octombrie 2023, campania „Viitorul începe acum” face parte dintr-un efort mai amplu al Kaufland România de a investi în proiecte educaționale, demonstrând angajamentul companiei față de creșterea accesului la educație de calitate. Printre școlile care au strâns cele mai multe puncte se afla școli din localitățile Giurgiu, Bistrița, Craiova și Târgoviște.

În anul 2023, Kaufland a alocat peste 1.07 milioane de euro pentru susținerea educației, subliniind importanța pe care o acordă formării generațiilor viitoare.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 177 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related