Burger King deschide un nou restaurant în Timișoara, în ansamblul mixt Iulius Town

Burger King deschide un nou restaurant în Timișoara, în ansamblul mixt Iulius Town

Burger King își extinde prezența în Timișoara, prin deschiderea unui nou restaurant în oraş, la parterul clădirii de birouri United Business Center 1 din ansamblul mixt Iulius Town. Noul Burger King își întâmpină oaspeții cu un dublu salut, „CEAU, CEAU, TIMI!”, un mod autentic de a celebra noul restaurant din oraș și de a invita comunitatea să (re)descopere gustul autentic al produselor sale.

Primii 100 de vizitatori care vin în restaurant în ziua deschiderii și folosesc salutul „CEAU, CEAU, Burger King!” primesc un burger Whopper din partea casei. În plus, tot în ziua deschiderii, pe 5 martie, clienții beneficiază de o ofertă specială: 2 burgeri Whopper la prețul de numai 29 RON.

 „Noua deschidere din ansamblul mixt Iulius Town este un pas înainte în planul nostru strategic de a ne consolida prezența pe piața din România, în centre urbane importante. Alături de ofertele speciale din ziua deschiderii, ne așteptăm clienții zi de zi cu o varietate de produse și oferte, cum sunt King Deals, cunoscută drept platforma permanentă de oferte Burger King, care vine acum cu o combinație nouă la doar 9,90 lei - o porție de cartofi prăjiți cu Cheeseburger 100% vită sau cu Cheeseburger Plant-Based -, sau produse în ediție limitată, cum este noul burger Lady Brie din platforma King’s Collection. Suntem pregătiți să ne surprindem clienții la fiecare vizită și să le oferim mereu experiențe de calitate”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Noul Burger King din ansamblul mixt Iulius Town este al doilea restaurant Burger King deschis anul acesta în România și al doilea din Timișoara. Restaurantul beneficiază de un spațiu de servire generos și opțiunea de refill pentru băuturi răcoritoare. Nu în ultimul rând, echipa formată din 35 de angajați este pregătită să ofere cele mai bune produse și servicii, continuând tradiția Burger King: calitate remarcabilă și gust autentic

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related