[Marketer profile] Dana Șerban: La stat, trebuie să fii un fel de homo universalis. Ce facem noi în 4-5 oameni aici, într-o corporație se face cu zeci de oameni, multe tooluri și un buget considerabil

[Marketer profile] Dana Șerban: La stat, trebuie să fii un fel de homo universalis. Ce facem noi în 4-5 oameni aici, într-o corporație se face cu zeci de oameni, multe tooluri și un buget considerabil

În marketing, nu te plictisești niciodată și mereu o iei de la zero. E o perspectivă care poate i-ar speria pe unii, dar motivantă pentru Dana Șerban, care se ocupă de marketing și comunicare la Universitatea Politehnică din București.

Dana s-a orientat spre marketing după criza economică din 2009, când a fost nevoită să-și abandoneze pasiunea pentru jurnalism. După 18 ani de muncă, din care aproape zece în corporație lucrând pentru mediul B2B, ea a făcut o schimbare spre mediul academic. Procesul a venit cu surprize, printre care cea că la stat se muncește mult și că trebuie să te descurci cu resurse puține.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related