PENNY pregătește surprize la cea de-a doua ediție a festivalului Massif 2024

PENNY pregătește surprize la cea de-a doua ediție a festivalului Massif 2024

PENNY se alătură cu entuziasm primului festival din acest an, Massif și îi invită pe iubitorii de festivaluri să aibă parte de o experiență unică timp de 4 zile, în stațiunea Poiana Brașov. PENNY va fi prezent cu o serie de activități menite să intensifice atmosfera, să susțină manifestările artistice și să unească comunitățile dornice de distracție și voie bună.

 

3 nopți pline de experiențe inedite

Festivalul Massif va avea loc în perioada 14-17 martie, iar Poiana Brașov va fi locul în care mii de iubitori ai sporturilor de iarnă, muzicii, aventurii, distracției dar și a experiențelor exclusiviste se vor aduna. Fanii se vor bucura de cele mai tari petreceri alături de artiștii prezenți în festival.

Prezența PENNY în cadrul festivalului va contribui la conturarea atmosferei unice a Massif 2024 – instalație de lumini, photo corner din „inima munților” și o zonă de oglinzi menite să creeze amintiri memorabile și fotografii inedite, alături de vibrația scenei G.O.A.T unde vor avea loc show-uri speciale ale artiștilor internaționali și locali.

PENNY este responsabil pentru energia la festival, întâmpinând festivalierii cu un Fresh Bar Stop aprovizionat cu fructe proaspete, dar și cu cocktail-uri din fructe la barul G.O.A.T.

În zona cortului PENNY se vor organiza concursuri unde se pot câștiga premii, printre care și bilete la Massif 2025 sau hanorace duble, dar este și locul unde participanții se pot încălzi cu un ceai și se pot bucura de diverse activități unde sunt invitați să folosească cardul PENNY ca să beneficieze de surprize și reduceri.

„Ne bucurăm să ne conectăm cu publicul festivalului Massif și suntem entuziasmați să fim parte din experiența inedită din cadrul celor 4 zile de festival. Parteneriatul cu Massif subliniază angajamentul și susținerea noastră față de comunitatea locală, fie că vorbim despre produse proaspete care să aducă doza de energie necesară participanților, sau despre artiști locali care vor presta în cadrul evenimentului.”, a afirmat Andrei Cismaru, Head of CRM and Digital Platforms, din cadrul PENNY | REWE România.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 377 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related