Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024

Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024
  • Primul magazin Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience, își așteaptă clienții în „Galeria Kaufland Drumul Binelui” din București;
  • Good2Go planifică lansarea a 15 locații cu o investiție de 1.000.000 de euro în 2024;
  • Brandul vizează dezvoltarea unei rețele naționale de 200 de magazine în următorii 5 ani și o cifră de afaceri de 37 milioane de euro la finalul anului 2025.

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați de menținerea unui stil de viață sănătos, debutează în forță pe piața de retail modern locală prin deschiderea în București a primei locații dintr-o serie de 15 planificate pentru lansare până la finalul anului 2024.

„Suntem extrem de încântați să venim în întâmpinarea clienților noștri cu produse și servicii premium, atent selecționate pentru a susține stilul de viață dinamic și activ al consumatorilor moderni, precum și preocuparea lor de a avea o alimentație sănătoasă. Ne dorim ca experiența Good2Go să devină un prilej de relaxare pentru toți cei care ne vizitează și un moment zilnic de deconectare pentru clienții fideli, pe care fiecare să-l savureze cu plăcere, beneficiind de serviciile noastre atente și rapide. Aceasta este promisiunea noastră către clienții pe care îi așteptăm cu brațele deschise începând chiar de astăzi”, a declarat Cristian Costache, General Manager Good2Go.

În primul magazin Good2Go situat în „Galeria Kaufland Drumul Binelui” din București cei care urmează o dietă echilibrată vor descoperi o selecție amplă de produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten care nu fac rabat de la gust, în vreme ce atleții profesioniști și entuziaștii fitness-ului pot alege produse de top dedicate lor, precum batoane și shake-uri proteice care susțin performanța și recuperarea.

Magazinul oferă și produse pentru copii atent selecționate, de la sucuri fără zahăr adăugat și biscuiți ecologici, la produse non-alimentare din categoria art & craft. De asemenea, cei care caută o gustare delicioasă de savurat între mesele principale ale zilei, pot alege dintr-o gamă bogată de snack-uri și înghețată delicioasă, soluția perfectă pentru a se răcori în orice moment al zilei, sau pot opta pentru sandvișuri, sucuri naturale, smoothie-uri ori băuturi răcoritoare.

Clienții Good2Go care vor să savureze o cafea de calitate, pregătită proaspăt și pe gustul fiecăruia, se pot opri la corner-ul 5 to Go situat în interiorul magazinului.

În plus, noua locație Good2Go oferă celor care-i trec pragul și o varietate de publicații de presă și produse din tutun, alături de o serie de servicii de interes general, accesibile datorită parteneriatelor Good2Go cu Eventim, Paypoint și Loteria Română.

Cu un model de business în sistem de parteneriat de operare și o investiție estimată la 1.000.000 de euro pentru 2024, Good2Go vizează inaugurarea a încă 14 magazine până la finalul anului în curs. Pe termen lung, strategia de dezvoltare a companiei include extinderea națională, respectiv deschiderea a 200 de magazine în următorii 5 ani, precum și atingerea cifrei de afaceri de 37 milioane de euro până la finalul anului 2025.

„Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecționați, spații comerciale premium și un concept de magazin extrem de bine poziționat prin selecția de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. Avem un model de business atrăgător și un plan de dezvoltare solid, pe care suntem nerăbdători să-l punem în practică alături de parteneri de operare  de cursă lungă, pe care să îi ajutăm să crească și să se dezvolte alături de noi. În plus, costul intrării în rețeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanța în vânzări. Pentru cei care fac primii pași în antreprenoriat, un parteneriat cu Good2Go poate constitui o introducere valoroasă în retail, precum și o veritabilă rampă de lansare”, a declarat Cristian Costache.

Primul magazin Good2Go din România este situat în „Galeria Kaufland” din Drumul Binelui, nr. 55-57, sector 4, București și a fost inaugurat vineri, 26 aprilie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related