Inovație în administrație: Mastercard și Primăria Sectorului 1 al Municipiului București colaborează pentru digitalizarea serviciilor publice

Inovație în administrație: Mastercard și Primăria Sectorului 1 al Municipiului București colaborează pentru digitalizarea serviciilor publice

Mastercard și Primăria Sectorului 1 al Municipiului București au încheiat un protocol de colaborare pe o perioadă de patru ani, cu obiectivul de a accelera digitalizarea serviciilor publice. Sectorul 1, cu o populație de peste 215.000 de locuitori, este una dintre cele mai mari și dinamice comunități urbane din Capitală, iar acest demers urmărește să îmbunătățească interacțiunea cetățenilor cu administrația locală prin soluții tehnologice moderne. Acest demers va fi susținut de Mastercard prin dezvoltarea unei infrastructuri digitale inteligente și crearea unui ecosistem interoperabil, care să eficientizeze interacțiunea dintre administrație și cetățeni prin tehnologie.

Prin această colaborare, administrația locală beneficiază de un cadru care reduce povara administrativă, simplifică procesele interne și optimizează relația cu comunitatea. Peste 1.200 de angajați ai Primăriei Sectorului 1, din aparatul propriu, direcțiile subordonate și serviciile publice locale, vor avea acces la instrumente digitale care le eficientizează activitatea și contribuie la livrarea unor servicii mai rapide și mai transparente. Totodată, crește calitatea serviciilor publice și generează consolidarea încrederii dintre cetățeni și autoritățile locale, iar accesul echitabil la tehnologie este extins, sprijinind incluziunea digitală a tuturor categoriilor sociale.

Inițiativa urmărește trei direcții strategice majore: digitalizarea proceselor publice, promovarea tehnologiilor emergente și creșterea incluziunii digitale și a educației financiare. Obiectul  protocolului semnat îl constituie stabilirea cadrului de colaborare între Primăria Sectorului 1 și Mastercard România în vederea:

  • Digitalizării serviciilor publice locale, prin implementarea de soluții tehnologice moderne și eficiente;
  • Optimizării și automatizării proceselor administrative interne;
  • Promovării tehnologiilor emergente, precum inteligența artificială, securitatea cibernetică, interoperabilitatea digitală și infrastructura inteligentă;
  • Furnizării de beneficii sociale prin mijloace digitale moderne (plăți online, aplicații mobile, carduri electronice);
  • Creșterii incluziunii digitale și educației financiare în rândul cetățenilor, cu accent pe sprijinirea categoriilor vulnerabile și a zonelor defavorizate;
  • Dezvoltării unui parteneriat public-privat durabil, axat pe inovație, eficiență și orientare către cetățean.

„Digitalizarea serviciilor publice aduce beneficii reale și imediate oamenilor – mai multă transparență, acces mai facil la serviciile de care au nevoie și reducerea timpului pierdut cu proceduri birocratice. Ne bucurăm să contribuim la acest efort comun și să sprijinim Sectorul 1 în procesul său de transformare digitală, punând la dispoziție expertiza și soluțiile Mastercard în beneficiul întregii comunități”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.

„Sectorul 1 își face upgrade – nu doar tehnologic, ci și de viziune. Dorim să înlocuim cozile cu click-uri, hârtiile cu soluții și promisiunile cu acțiuni. Pentru aceasta este nevoie de un nou standard administrativ: digital, transparent, aproape de oameni. Transformarea reală începe cu alegeri curajoase și parteneriate strategice., a declarat George-Cristian Tuță, primar al Sectorului 1.

Prin acest parteneriat, Sectorul 1 face un pas important către o administrație mai accesibilă, mai eficientă și mai conectată la nevoile comunității. Prin această colaborare, Mastercard își reconfirmă angajamentul de a susține transformarea digitală a administrației publice locale, punând la dispoziție expertiza, tehnologia și soluțiile sale pentru a facilita modernizarea serviciilor publice.

Mastercard sprijină economiile și îmbunătățește viața oamenilor din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Împreună cu clienții noștri, construim o economie sustenabilă în care fiecare persoană poate prospera. Oferim o gamă diversificată de opțiuni de plăți digitale, asigurând tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile. Prin tehnologie, inovație, parteneriate și rețelele noastre extinse, punem la dispoziție un set unic de produse și servicii care sprijină persoanele, afacerile și guvernele să-și atingă potențialul maxim.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related