L’Oréal România lansează campania de employer branding „Go Beyond the Job Description”, un demers care vorbește despre construirea unei cariere cu sens, despre responsabilitate și curajul de a ieși din tipare. Campania evidențiază parcursurile profesionale diverse din cadrul companiei și este construită în jurul unor povești reale ale angajaților - o invitație adresată celor care vor mai mult decât o fișă de post: vor o misiune.
Campania include un video manifesto și 3 episoade inspirate de formatul Guess My Job, în care colegi din echipa L’Oréal – din marketing, digital sau vânzări – au fost intervievați de influencerul Dragoș Buzzi, care a încercat să „ghicească” joburile și care amplifică mesajul campaniei pe canalele sale de Instagram și TikTok.
Campania este activă între 15 septembrie și 3 octombrie pe LinkedIn. Pe lângă expunerea digitală, inițiativa include și un concurs intern prin care angajații sunt încurajați să împărtășească ce anume le face jobul special - un exercițiu de reflecție colectivă asupra culturii organizaționale.
„Prin campania Go Beyond the Job Description, arătăm cum încurajăm fiecare coleg să își atingă întregul potențial în rolul său. Credem în puterea celor care nu sunt doar experți în domeniul lor, ci și visători care provoacă status quo-ul și își imaginează noi posibilități”, spune Sergio Gomez, Talent Acquisition & Employer Branding Manager L’Oréal România.
L’Oréal România are în prezent 380 de angajați și oferă oportunități de carieră în domenii ca marketing și digital, operațiuni, retail, training sau HR. Rolurile deschise se adresează atât specialiștilor cu diverse niveluri de expertiză sau experiență (senior & junior), cât și posturi manageriale, multe dintre acestea fiind acoperite prin promovări interne. Un accent important în companie este pus pe dezvoltarea carierei, cu planuri co-construite între angajat, manager și echipa de HR și multiple ocazii de mobilitate între divizii, funcțiuni și departamente.
Pentru cei aflați la început de drum, L’Oréal România derulează anual un program solid de internship, cu aproximativ 30 de participanți, și un program dedicat tinerelor talente – SeedZ: Management Trainee – care permite rotația prin trei departamente și interacțiune directă cu echipa de leadership.
L'Oréal România, parte din L'Oréal Groupe, are o istorie de 27 de ani pe piața locală. Cu un portofoliu unic de peste 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L'Oréal România este liderul pieței locale de cosmetice și oferă produse de îngrijire a pielii și a tenului, produse de îngrijire și de colorare a părului și produse de machiaj. L’Oréal România este format din 4 divizii – Divizia de Produse de larg consum, Divizia de lux, Divizia de dermato-cosmetice și Divizia de produse profesionale și este prezentă în toate canalele de distribuție – mass market, farmacii și drogherii, saloane și branded retail. În plus, Grupul este pioner pe segmentul de beauty tech, transformând industria de beauty globală prin inovațiile sale.
De peste 115 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul Grupului, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.
Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sincerității și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.
Cu peste 90.000 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2024, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 43,48 miliarde de euro. L’Oréal deține 21 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 8.000 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.